Onderwerp: Donald Ducktaart en een taart voor mijn moeder
Mjn laatste 2 taarten. De eerste een verjaardagstaart voor mijn zwager en de tweede een verjaardagstaart voor mijn moeder.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Donald Ducktaart en een taart voor mijn moeder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mjn laatste 2 taarten. De eerste een verjaardagstaart voor mijn zwager en de tweede een verjaardagstaart voor mijn moeder.

Mooie taarten,die Donald is erg grappig met die snavel.
Die donald duck die had ik vroeger aan mijn deur hangen op mijn kinder kamer....vroegerrrr....heel lang geleden. Was kledinghanger.
Leuk hoor!!!!
De vraag van mijn zus was dus ook een donald duck met een snavel die eruit stak, want zij hebben daar een kapstok van. Ik vond het nog een heel werk om het een beetje in verhouding te krijgen.
Twee mooie taarten!!
Allebei heel mooi!!
mooie taarten hoor
Erg mooie taarten.
Wat een mooie kleur blauw. Hoe heb je die zo gekregen??
mooie taarten, die donald is leuk bedacht zo met de snavel
@ kadohke: Dat is niet expres hoor. Ik had paars gemaakt, maar op de een of andere manier zakt bij mij elke keer de kleurstof naar beneden en wordt het een soort blauw. in het echt is het wel paarser dan hier op de foto. maar als iemand weet wat ik ertegen kan doen dat de kleurstof naar beneden zakt dan hoor ik het graag!
Mooie taarten
Wat een leuke taarten!
Wat een leuke taarten, wat leuk zo donald duck 3d! (of heet dat 4d? ik heb geen idee.. maar het is in ieder geval leuk
)
Leuk! Vooral het stapeltje voor je moeder vind ik heel mooi.
Dat ziet er top uit,zelf had ik laatst ook een duck gemaakt.
leuk hoe je die donald hebt gedaan! en heel stijlvol en elegant dat taartje voor je moeder!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Donald Ducktaart en een taart voor mijn moeder