1

Onderwerp: mijn eerste creatie

De afgelopen drie weken heb ik op donderdagavond de workshop taarten decoreren gevolgd bij Marianne. Dit vond ik zo leuk dat ik niet kon wachten tot ik alles "geleerd" had en ben ik vorige week al met een eigen creatie begonnen.

Deze is zo goed gelukt, dat ik hem zonde vond om aan te snijden. Daarom heb ik hem maar in de vriezer gedaan voor de verjaardag van mijn dochter.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ATS8UJG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3PPWCAD4.jpg

Ook mijn dochter heeft een taart gemaakt. Uiteraard heb ik wel geholpen met de taart bekleden (terwijl ik nog niet precies wist hoe dit moest..hahaha), maar ook die is ontzettend goed gelukt. Ze is nog maar 5 (bijna 6).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JKABSX6V.jpg

Afgelopen woensdag ben ik weer aan de slag gegaan. Deze foto's zal ik ook zo snel mogelijk erop zetten. Wat kan je toch trots zijn op je eigen werk! :-)
En er staan nu alweer twee taarten in de oven...jawel...ook ik ben besmet met het taartdecorerenvirus.

Natuurlijk wil ik hiervoor Marianne heel erg bedanken! Ik vond het erg leuk en gezellig en heb een hoop geleerd!

Groetjes Margriet

Groetjes Margriet
Kijk ook eens op: www.taartjez.nl

2

Re: mijn eerste creatie

Zo wat goed zegf, zowel jouw taart als die van je dochter. Dat gaat wat beloven, we gaan vast meer zien van jullie!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

3

Hee wat leuk gedaan zeg. Geeft een super effect zo`n randje. De taart van je dochter is ook top.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Superleuke vijver met schattige eendjes! Hoe krijg je dat water er zo mooi onder (ben zelf ook nog beginner)
Succes en we zullen nog veel van je zien.

Nicolette

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

5

Zo die zien er heel mooi uit.

6

wow, en dat voor een eerste...van allebei...je kan dus wel zien van wie ze dat heeft haha! Erg mooi hoor!!!

groetjes El

groetjes Ellen

7

Dat belooft wat met jullie 2!! Dit is echt geen beginnerstaart meer: meteen met flappen en onderliggend water incl. boetseersels! Ziet er mooi uit.

Groet, Jolanda

8

Wat een geweldige rand aan die vijver!! Die wil ik ook een keer proberen :-) En wat leuk dat je dochter ook al "aan de taart" is: Jong geleerd..... :-D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

Wat een leuke taarten.En je naam vind ik ook heel leuk.Mijn moeder noemde mij altijd zo.Leuk dat ik het zo zie staan.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

10

wat een enige taart.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

11

Wat leuk dat je het virus te pakken hebt. Heerlijk he dat decoreren. Je hebt een superleuke taart gemaakt. En je dochter natuurlijk ook! Erg knap!

12

vind ze allebij erg mooi geworden knap gedaan

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

13

Hoop dat mijn eerste taart ook zo mooi word.

14

Wauw! Jullie zijn natuurtalenten!
De taarten zijn supergoed gelukt!

15

Allebei erg leuk :Y

16

Echt mooi gedaan alle twee!!!

groetjes fleur

17

Zo h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

18

wat een leuke taarten zeg en dat voor het eerst :thumb:

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

19

Je eerste creatie!!
Heel mooi gedaan en er zullen er nog velen volgen.
De taart van je dochter ziet er ook top uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl