1 Laatst bewerkt door wendy (22-09-2008 20:07)

Onderwerp: linkin park en errrrug groooote ton taart. ;)

Voor mijn kleine nichtje die twee jaar terug nog poesjes wilde en vorig jaar pokemon nu een echte hardrock taart graag. :S
Jep, kleine meisjes worden groot en met 15 jaar is Mandy echt een rockgirl. Heeft ook een electriche gitaar gekregen. :S Arme buren. :D
Zot van Linkin park, noooit van gehoord maar na wat googlen kwam ik deze tegen.
O, en graag met veel zwart want die visite met zwarte tanden zag mijn grote broer de lol wel in. ;) :lol:
Nu was ik een beetje moe en gaar toen ik nog om 11 uur 's avonds aan deze taart begon en had ik geen zin meer om te kleuren. :O
Toen maar een witte taart gedaan en alles erop geschilderd met zwart, met de belofte dat dat ook heus wel af gaf. :D Nou, dat hebben ze geweten. :lol: :+
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T3EYWKUF.jpg
o, ook dol op doodshoofdjes. :S Die dus maar met het thema muziek verweven aan de zijkant. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PF7PUYFD.jpg
Gevuld met vanille creme en 4 vruchtenjam.

Dan had iemand mijn ton-taart (van de dvd) op mijn site gezien en wilde deze wel voor 35 personen. :)
Ze mocht kiezen, of grote dieren of veel meer spelende dieren, nou het werden er meer, dus geen ton maar een water resevoir. :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q4C6UNX7.jpg

2

Re: linkin park en errrrug groooote ton taart. ;)

Leuk leuk leuk!! De linkin park taart is echt supermooi! (ben zelf ook fan haha)
En de tobbe is een lekker druk feestje !

3

Heel erg mooi dat zwart wit!!!
En ook een prachtig waterreservoir ;)

4

wauw! hoe verf je eigenlijk op een taart? met wat? misschien domme vraag :o

Groetjes Marit.

Geweldige tobbe! Ik blijf kijken om te zien wat die beestjes allemaal uitvreten daar.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6 Laatst bewerkt door smarianne (22-09-2008 00:31)

Vetcool!!!!! Ff iets heel anders dan we gewend zijn. Ook al eens geschilderd...marilyn monroe.............en toch zat dr ook veel tijd in net zo goed. Vind um mooi.
en ff d8 ik dat wendy's taarten dr ook op was geschilderd.................nog maar een wijntje meer marianne
Je tobbe.........die we zo vaak voorbij zien tobberen.........leuk! 1 grote beestenbende.

7

Bij de eerste taart moet ik echt wel even wennen,toch niet wat we van je gewend zijn,Wendy?
Maar mooi beschilderd.
De tobbe,ehh,waterreservoir is echt een gezellig zwemfeestje,ziet er weer heel leuk en mooi uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

ze zijn weer erg mooi

Groetjes Miranda

9

Wauw zeg wat mooi geschildert. Je tobbe is ook erg leuk, zo groot met nog meer dieren.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Tis een gezellige boel daar in het water. En zwart-wit is misschien niet wat we gewend zijn van jou maar het ziet er wel prachtig uit.

Groeten van Nicole

11

Ik vind ze beiden heel mooi! Knap dat je van elke stijl weer iets prachtigs weet te maken. Die zwart witte vind ik zo mooi geverfd! (Lijkt dat niet een beetje op de achtergrond van de muur in je "atelier"? Dat motief zie ik ook wel eens op je foto's)
Superknap!
Groetjes, Monique

12

HAha, een Wendy Linkin Park taart, meestal verwacht je bij jou toch iets zoeters zogezegd :) Enorm schattige tobbe weer.

13

Die onderste is erg leuk!!

14

Gave taarten weer meid. En je zwart witte taart is eigenlijk best wel heel vet stoer gaaf te wauw ;)

15

Mooi geschilderd die linkin park taart!
En wat een gigantische ton :D Maar echt superleuk hoor!!
Die taart op de luchtmatras, dat poesje op haar vlotje, die details, echt geweldig!!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

16

Erg mooie taarten weer. De zwart witte taart vind ik knap geschilderd. Mijn voorkeur gaat wel voor de tobbe. Ik vind het altijd zo leuk om naar al jou geboetseerde figuurtjes te kijken. Zucht ... ik wou dat ik dat in mijn vingers had om zo te kunnen boetseren.

17

Gaaf zeg.. Je maakt altijd zulke leuke en mooie taarten Wendy.. ben helemaal jaloers!

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

18

WOW, ik vind die LP taart echt PRACHTIG met een hoofdletter P!!!!

“You know you are getting old when the candles cost more than the cake.”
Taartenhof

19

Hihi, wedden dat die geverfde taart nog veel meer afgeeft dan gekleurde marsepein...:lol: Je hebt hem mooi gemaakt!!
Ook je mega-tobbe is weer een plaatje, lekker druk & vrolijk!

Je hart fluitsert, luister goed!

20

Allebei mooi gemaakt, maar eerlijk gezegd vind ik je tobbe natuurlijk leuker!
Veel meer te zien :Y

21

tjongejonge, je bent echt van alle markten thuis zeg! gaaf geschilderd hoor! ik heb heel veel geschilderd op doeken maar op eent aart durf ik het nog niet aan hoor. je tobbe is ook weer een vrolijke gezellige beestenboel!! top gedaan.
trouwens wendy, ben jij ook op de taartenbeurs op 25 oktober? kan ik daar dan ook je dvd kopen?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

Wat een grappig effect, zo'n grote tobbe!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

23 Laatst bewerkt door kids4co (22-09-2008 10:06)

O bah...die eerste vind ik echt nix :o ....sorry!

Hij is knap gemaakt, hoor...maar het thema.... :s

De tweede vind ik heel wat leuker  :D
Lekker vrolijk!

24

ooo Wendy wat geweldig geschilderd :Y
oo en die Tobbe wat geweldig echt gaaf zo'n grote ton met al die spetterde beesten :thumb:

25

Wat een stoere taart die eerste! Knap gemaakt hoor! En je XXL-tobbe blijft leuk!