1

Onderwerp: Hoi ik ben nieuw hier

Ik ben Bianca 32 jaar en ik ben al 15,5 jaar samen met alex.
Wij zijn afgelopen augustus in de kerk getrouwd en toen heb ik iemand gevraagd om cupcakes te maken. Ik had ze nog nooit gehad en was opslag verliefd. Nu wil ik ze samen met mijn beste vriendin ook gaan maken.
We zijn helemaal hoteldebotel van de cupcakes en willen een leuke workshop volgen en vandaag ga ik zelf maar eens aan de slag en wil ze gaan maken.
Ik hoop dat ik hier veel nieuwe dingen kan leren.
hebben jullie nog vragen stel ze maar gerust.
groetjes Bianca

2

Re: Hoi ik ben nieuw hier

welkom hier op sit gezellige en verslavende forum en ben benieuwd naar je eerste creaties :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

dank je wel.
Nou ik ben gisteren begonnen met cupcakes maar het was niet geslaagd hahahaha.
Ze waren te hard en te bollig geworden, vandaag een nieuwe poging, als ze waren gelukt had ik zeker foto's gemaakt en hier geplaatst.
Groetjes Bianca

4

Welkom hier op dit gezellige maar zeer verslavende forum

Ook je baksels die volgens jou niet gelukt zijn showen. Je kan altijd om tips vragen en daar kun je weer van leren ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Welkom op dit te  gekke forum

6

Als het je alleen maar om cupcakes te doen is....dan moet je ook ff op Marlies haar site kijken. Ze wordt niet voor niets de cupcake prinses genoemd. Party cupcakes

7

Dan zit je hier hardstikke goed,alle leuke en lekkere dingen voor een cc zijn te vinden,dus leef je uit.
Succes.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

Welkom op dit gezellige forum...je laat toch wel je bakkunsten hier zien h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl