1

Onderwerp: 2e taart, laatste loodjes

hoi,

ik zal mezelf eerst even voorstellen. ik ben lise en sinds kort, zeer kort, verslaafd aan het taarten maken. een vriendin van mij is hoog zwanger en dit is natuurlijk weer een reden voor een taart. een "laatste loodjes"-taart. het bekleden van een hartje vond ik best wel lastig, maar omdat mijn 1e taart te dik bekleed was heb ik hem dun bekleed met marsepein. het was wel wat te dun, omdat het aan de onderrand ging scheuren bij het gladmaken. vandaar ook de onderste rand. de strik ben ik wel erg tevreden over. ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie reactie en tips.
ik heb alweer 6 taarten in het vooruitzicht, 1 oktober de volgende dus heb er nu al zin in.

http://www.v-aken.nl/fotos/taart1.jpg
http://www.v-aken.nl/fotos/taart2.jpg

2

Re: 2e taart, laatste loodjes

Ik vind het reuzeknap dat je dit als tweede taart neerzet!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

3

Ik vind het een toptaart,met een mooie strik,heel goed gedaan.
Succes met je taartopdrachten.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

Wat een superstrik knap om dat al o pje tweede taart zo neer te zetten. Dat belooft wat voor taart nummer 3. O en dat bekleden gaat gewoon steeds makelijker als je het vaker doet en zelfs dan zit het tegen.

Groeten van Nicole

5

Ohhh die strik is mooi! Daar had ik me nog niet aan gewaagd. Moet ik toch ook maar eens doen.

Mooi taartje hoor.

I love Crisco <3

6

wat leuk, die reacties. hebben jullie ook tips om de onderkant echt netjes te krijgen? hoe kan je die bijvoorbeeld iets naar binnen laten lopen.

7

ik vindhem erg goed gelukt je strik is geweldig de kleuren combinatie vind ik persoonlijk iets minder
en mijn ervaring met harten ik maakte er deze week drie is dat mijn bakvorm iets uitloopt  naar buiten en de vorm van een hart is best lastig hoor omdie er gelijk netjes op te krijgen

8

mooi zeg!!

groetjes José

9

Wauw een tweede taart en dan een hart met strik. Knap hoor. Hij is leuk geworden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Een prachtige tweede taart!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Ik vindt het echt een prachtige taart. Als 2e petje af!

12

Heel mooi hoor! Een superstrik heb je gemaakt :Y

13

Zo h

Je hart fluitsert, luister goed!

14

Zeer mooi gedaan en een supergave strik!!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Waauuuuww wat een mooie strik en taart heb je gemaakt :Y

16

Knap hoor heel mooi gedaan!!

Een hele mooie strik inderdaad. En als de ondergrond, dus de taart, zo glad mogelijk is afgesmeerd en de marsepein of fondant niet te dun is wordt de onderkant ook mooier. En anders is bv leuke bolletjes van marsepein of een vlecht altijd perfect om bobbeltjes te verbergen.

Groetjes, Eva

18

Knap werk!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

19

prachtige strik!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

20

Mooi werk!