1

Onderwerp: Iemand ideeën??

Voor 1 oktober ga ik een taart maken voor het zoontje van mijn nicht die 3 jaar wordt. Doe maar iets met auto's zei ze, daar is hij dol op. Nou dacht, dat is makkelijk, maar toch eigenlijk niet. Zoekfunctie gebruikt en ik had zelf al iets met een weg met geboetseerde auto's, die zag ik hier dus ook wel.
Of moet het toch een puzzelplaatje worden?? Dan kom ik haast alleen maar Cars tegen! Dat is natuurlijk ook leuk om een keer te doen, maar Cars kent hij niet echt zo goed zeg maar, het is gewoon auto's in het algemeen wat hij leuk vind.

Nu begin ik te twijfelen wat ik moet doen. Ik heb al autootjes lopen boetseren, niet zulke hele grote. Maar dat boetseren is nog niet helemaal mijn ding. Het lijken wel autootjes hoor, maar echt door kinderogen volgens mij. Misschien moet ik maar een fotootje hier laten zien.

Iemand misschien nog andere idee

2 Laatst bewerkt door tom poes (21-09-2008 20:05)

Re: Iemand ideeën??

De parkeergarage van Debbie Brown?

http://www.debbiebrownscakes.co.uk/50_easy_party_cakes/images/toy_garage_jpg.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Het zoontje van je nicht zal vast een aantal boekjes hebben over auto's. Misschien kan je daar wat leuke plaatjes uit halen.

4

Een puzzelplaatje uit een eenvoudig kinderkleurboek is zo gemaakt!