1 Laatst bewerkt door jolanda71 (23-09-2008 11:32)

Onderwerp: Help waar laat ik naam en leeftijd.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=34741 Hij is inmiddels al klaar :D

Ik heb een probleem. Vriendinnetje van mijn dochter wou graag een taart met diddlina en al haar vriendjes. Nu is de taart zo vol.. Waar laat ik nu nog haar naam en leeftijd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GMURXAHV.jpg

Iemand tips???

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Help waar laat ik naam en leeftijd.

Gewoon op de draaischijf??? Of als het een hele korte naam is rechts in het hoekje gras. Wel knap geboetseerd zeg. Een van de figuurtjes een vlagje laten vasthouden met de leeftijd en/of naam erop???

3

Op je houten plank mischien?Hele leuke taart trouwens.

4

Ehm geef je die taart mee op de plank waar hij nu op stata (Ika draaischijf???) of zet je hem op een kartonnetje die je bekleed hebt met fondant/marsepein of papier?
Je kan de naam daar neer zetten.
Of met typose een recht hoekig bordje maken, op een sateprikker geprikt waar de naam en leeftijd op staat. En die in de handen van Diddlina stoppen alsof het dus een "protest" bord is.

I love Crisco <3

5

Ik ga niet meer aan de figuurtjes zitten. Diddl zat in het bootje. Maar viel helemaal uitelkaar. Dus die is maar gaan zwemmen ;)

Maar op de plank is natuurlijk wel een idee :think:

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

ja idd op de plank dat is een leuk idee en wat een leuke taart zeg :Y

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

7

Daar zal je nu vast wel een plekje voor hebben gevonden,je taart is heel erg leuk,mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

Yep ik zou het ook op de plank doen heb het zelfs al gedaan met de smaaknamen en vond dat toch tof........

Vele en lieve groetjes Nicole

9 Laatst bewerkt door jolanda71 (21-09-2008 20:51)

nicole th schreef:

Yep ik zou het ook op de plank doen heb het zelfs al gedaan met de smaaknamen en vond dat toch tof........

Smaaknamen???

Vinden jullie ook nog wel dat er hier en daar een bloemetje opkan. Of is hij vol genoeg??

10

Wat een mooie boetseersels!

Waar je de naam kwijt moet, zal je nu waarschijnlijk niet meer hoeven te weten, maar ik had het dit weekend ook met een taart: ik heb 'm toen op het onderplateau gelegd.

Groet, Jolanda

11 Laatst bewerkt door nicole th (22-09-2008 06:12)

Ik heb enkele weken geleden 3 taarten gemaakt en op de rand van de plateau de
naam van de vullingen( smaaknamen) gespoten met RI.... en hier en daar een zeer klein bloempje zou kunnen zo tegen de rand van de taart maar dat is kwestie van smaak....

jolanda71 schreef:
nicole th schreef:

Smaaknamen???

Vinden jullie ook nog wel dat er hier en daar een bloemetje opkan. Of is hij vol genoeg??

Vele en lieve groetjes Nicole

12

De naam en leeftijd staat er vast en zeker al op. Het is een leuke taart met mooie boetseersels geworden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Nee hoor nog steeds niet. Ga er straks aan beginnen.

14

Ik vind hem zo wel leuk, inderdaad misschien los op het plateau.. ben benieuwd ;)

15

Ik vind em wel heel erg leuk zeg!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

16

Errug leuk!
Mooi geboetseerd, joh.

17

Hele leuke taart is het geworden. En welja als je de taart op het plateau laat staan zou ik de naam en leeftijd daar gewoon op zetten. Leuk toch.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe