Onderwerp: Puzzelplaatje staat in de vriezer... en nu??
Ok
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Puzzelplaatje staat in de vriezer... en nu??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ok
Mischien een rare vraag maar waarom heb jij het in de vriezer gedaan dan ?
Doe ik ook meestal, als je het wil gebruiken zorg je dat de taart kant en klaar staat. Dan pak je het puzzelplaatje en leg je het op de taart. Dat gaat even zweten bij het ontdooien (evt hele taart in de koelkast zetten) en droogt weer op. Door het zweten plakt het plaatje meteen aan de taart.
Omdat het plaatje in de vriezer heeft gelegen, is het hard en dus makkelijk te verplaatsen en op een taart te leggen.
Succes!
Je had het nu nog niet in de vriezer hoeven te doen. Ik leg het plaatje hoog uit een 15-30 min in de vriezer zodat het hard wordt en gemakkelijker op de taart gelegd kan worden.
je haalt het vrijdag dus van het plastic hoesje af en legt het gewoon op de taart. Het kan gaan zweten maar dat hoort er bij. Afblijven dus! (als het op de taart ligt.)
Je had het nu nog niet in de vriezer hoeven te doen. Ik leg het plaatje hoog uit een 15-30 min in de vriezer zodat het hard wordt en gemakkelijker op de taart gelegd kan worden.
Ik was bang dat het buiten de vriezer niet goed zou blijven, zou indrogen of gaan kleven of wat dan ook. Maar ik begrijp dat dat onzin is?
Dank voor jullie tips trouwens! een geruststelling.
Als je het plaatje goed afdekt met huishoudfolie en/of hem luchtdicht in het donker legt, komt het helemaal goed. Bewaar je hem zonder afdekken dan zal hij idd uitdrogen. Als je je hoesje ingevet hebt zal het plaatje er heel makkelijk van af gaan.
Het in de vriezer leggen is eigenlijk alleen maar om hem makkelijker op de taart te leggen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Puzzelplaatje staat in de vriezer... en nu??