Onderwerp: Mijn productie van deze week
Hoi iedereen,
Ik heb het deze week serieus druk gehad. Ik mocht voor een verrassingsfeest van iemand zijn papa 3 verschillende taarten maken. De Itali
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn productie van deze week
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi iedereen,
Ik heb het deze week serieus druk gehad. Ik mocht voor een verrassingsfeest van iemand zijn papa 3 verschillende taarten maken. De Itali
Wat een taarten zeg. Wel erg leuk gemaakt.
Mooi allemaal, maar de italia taart is echt een knaller.
Mooi gemaakt allemaal!
Mooie taarten allemaal!!
Mooie taarten hoor!
Wat een drukke week! Maar mooi gedaan hoor!
Goh wat leuk!!! En alles wat hij leuk vind dr in verwerkt. Ik vind die eend toch wel zo leukkkk
mooie taarten, vind de boekenwurm leuk!
Mooie taarten allemaal!!
Rare vraag misschien, maar hoe kan je in hemelsnaam zoveel taarten maken in 1 week tijd? Ik zie er meerdere die dat voor elkaar krijgen. Werk je gewoon erg snel, of heb je veel vrije tijd?
Ik ben gemiddeld zo'n 4,5 uur bezig om een taart klaar te krijgen. Ben ik dan langzaam?
Vind ze trouwens wel super gemaakt.
Wat veel heb je gemaakt!
Ik vind de boekenwurm de leukste van allemaal 
Wat een taarten zeg en allemaal erg leuk en goed gelukt. Mijn favoriet is de boekenwurm erg leuk.
Rare vraag misschien, maar hoe kan je in hemelsnaam zoveel taarten maken in 1 week tijd? Ik zie er meerdere die dat voor elkaar krijgen. Werk je gewoon erg snel, of heb je veel vrije tijd?
Ik ben gemiddeld zo'n 4,5 uur bezig om een taart klaar te krijgen. Ben ik dan langzaam?
Vind ze trouwens wel super gemaakt.
Nee hoor, ik werk niet zo snel. Een goeie voorbereiding en vooral veel nachtwerk is de uitleg. als mijn dochters om 20 u. in hun bed liggen, dan begin ik eraan. Voor de 3 taarten had ik alle boetseersels en Itali
Dat is zeker een drukke week geweest, maar je taarten mogen er zijn!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn productie van deze week