Onderwerp: En ook mijn taarten van deze week
Vandaag viert Luna haar 12e verjaardag. Voor haar broertje maakte ik een half jaar geleden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En ook mijn taarten van deze week
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag viert Luna haar 12e verjaardag. Voor haar broertje maakte ik een half jaar geleden
Jeetje, die bovenste is echt SUPER!!!!!! Ben er helemaal verliefd op!!
vind ze super hoor!! misschien beetje onbeleefde vraag maar wat vraag je ongeveer voor zulke taarten??
Wauw een zeer mooie produktie van je taarten!!!!!
Wat een prachtige taarten.
Wauwie, wat een schitterende taarten zeg!!!!
vind ze super hoor!! misschien beetje onbeleefde vraag maar wat vraag je ongeveer voor zulke taarten??
Dat kan ik hier niet neerzetten hoor, dan wordt Caroline boos op me! Ze vindt me nog steeds te goedkoop nl. Toch vind ik het heel erg moeilijk om een prijs te vragen voor een enkele vierkante taart, want het klinkt zoveel.....
Ok, zonder gekheid: de bovenste heb ik gedaan voor € 50,-, de Tarzan (30x30cm, 30p) voor € 45,- en de onderste (25-25p, 25 x 25 cm) voor € 35,-. Het zijn wel allemaal bekenden hoor.
Maar soms heb ik wel het idee, dat ik best iets in prijs omhoog mag, maar ik krijg het mijn strot niet uit 
Commentaar/reactie hoor ik graag!
duur ben je zeker niet nee.....en je maakt echt zulke prachtige taarten zeg. wouw. tarzan is je echt super geluk ondanks dat je schrijft dat puzzleen niet jouw ding is; aan tarzan is dat niet te zien hoor.
Vind ze ook onwijs mooi. Tarzan is super gepuzzeld! Ik heb de bovenste meteen opgeslagen, heel mooi!!!

Vind het ook niet duur hoor!! Ligt misschien ook aan dat ik nog beetje beginner ben en dus wel even bezig ben met boetseren etc maar je moet toch eerst alles in huis halen, ontwerpje maken in je hoofd, bakken, vullen en dan ook nog bekleden en boetseren!! Ik heb voor eerste opdracht net aan mijn materiaalkosten eruit gehaald, dus eigenlijk niets voor de moeite.. Vind het wel heel leuk, taarten maken maar eh.. ik zeg mijn baan nog even niet op

Ik vind ze allemaal prachtig, maar ben echt verliefd op de "prachtige" taart voor Luna: inderdaad prachtig! Ik heb een meteen opgeslagen!
Ook nu valt mij de bek open! Geweldig Jollie!!! Wat is die stapel ook mooi met die muiltjes. Helemaal meisjes! Pr8ig. Tarzan is ook geweldig gelukt. En die beestjes op de cupcakes.....................leuk leuk leuk!
Te gekke taarten, heeeeeel mooi 
wauw wauw wauw wat een gave taarten die eerste is mijn favootje die ga ik ook ff toevoegen aan mijn favorieten als je het goed vind hoor 
Bedankt voor jullie leuke reacties. En ben vereerd als jullie 'm willen opslaan, hoor!
Prachtige taarten.
Ben helemaal niet met prijzen bezig, want ik verkoop (nog) niets, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar ik vind de taarten wel schitterend!
wow heb je die schoentjes ook zelf gemaakt.
Geweldige taarten trouwens.
Hele mooie taarten vooral de eerste is geweldig.
En ik vindt toch ook dat je de prijs iets omhoog mag schroeven,vooral voor de eerste.
Het blijft natuurlijk wel een hobby,maar toch.
Mooie taarten zeg,je stapel is heel erg mooi en je puzzel van tarzan en jane is echt top gepuzzeld,gaaf gedaan.
Wooowwww wat een mooie taarten zeg, echt stuk voor stuk. Maar mn fovoriet is toch wel de eerste, een echte meidentaart. Vind m zo leuk joh, ook met die verschillende vormen!
Wat een mooie taarten. Vooral de middelste laag van de stapel is heeeeeeel leuk!
Joh Jolanda, het is toch helemaal goed gekomen met Tarzan
, Meid wat heb je weer je best gedaan.
En wat een leuke meidentaart, helemaal toppie, het is echt een schatje. Onze taarten passen wel deze week bij elkaar, niet dan? De traktatie van Casper is ook leuk geworden ( is het spitten bij planet niet voor niets geweest
) Ja en die feyenoord taart je weet hoe ik er over denk, vooral vandaag met al die overlast van dat voetballen.
Maar hij ziet er mooi uit.
Jolanda, je bent een toppertje!! Wat een prachtige serie taarten heb je weer gemaakt!! Die voor Luna vind ik echt helemaal geweldig!! Die groene accenten maken het helemaal af!
Enne JA, je bent te goedkoop!!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En ook mijn taarten van deze week