1

Onderwerp: Inspiratie Nodig....help!!!

Ik moet voor morgen een taart maken voor iemand die zijn motorrijbewijs gaat halen. Nu heb ik de motor al gemaakt (voor diegene die het nog niet gezien hadden...bij deze..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8K4VCHO3.jpg

Het probleem is nu....ik heb totaal geen inspiratie meer. Wat kan ik nu op de rand erbij maken? Ik zat te denken aan een weg of een wei met koeien, maar bij allebei heb ik mijn twijfels.

Hebben jullie nog ideeen?

Groetjes,
Nanda

2

Re: Inspiratie Nodig....help!!!

eh, tja moeilijk misschien een snelweg? Ik vind de motor trouwens wel erg mooi, weet dat je er zelf niet helemaal tevreden over was, ziet er erg snel uit, vandaar de snelwg...kan je op de rand de witte strepen doen, kleur van de weg is wel moeilijk..zwart of grijs (zou ik eenvleugje blauw in doen). Daardoor steekt de rode motor wel lekker af!!

Nah ja, tis een idee, blijft moeilijk, maar ik zou het wel eenvoudig houden (maar ik ben dan ook nog erg groen ;) )
succes! ben benieuwd wat je ervan maakt!!
groetjes Ellen

groetjes Ellen

3

Nanjer, kun je niet een kleinere foto plaatsen. Je hebt nu een hele grote en die zie ik (en waarschijnlijk niemand) in

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Dat ligt dan, denk ik, aan de resolutie van jouw pc. Ik zie het plaatje namelijk wel helemaal en als ik hem kleiner maak, dan zie ik een postzegel.

Groetjes,
Nanda

5

Ik zou er een rijbewijs bij maken en verkeersborden etc

Of een racebaan a la Assen ;)

Sorry ik ben gek van motoren haha

En je plaatje is gewoon netjes klein hoor.
@ Kadohke, wat is de resolutie van je beelscherm?

“You know you are getting old when the candles cost more than the cake.”
Taartenhof

6

misschien gewoon op een effen ondergrond en dan aan de rand van de taart verkeersborden maken ofzo. heb laatst hier op het cc forum hele leuke cc's gezien met verkeersborden. misschien dat je zoiets kunt doen maar dan aan de zijrand van de taart. en dan bovenop gewoon effen met de motor erop.

motor is trouwens wel erg gaaf.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

7

Je zou een snelweg kunnen maken en een zonsondergang met een stukje zon en dan met dusten kan je in roodoranje en gele tinten de lucht industen,....denk dat dat mooi zal zijn..........

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Heb geen idee...ik zie de foto megagroot!

9

1152 bij 864 pixels....kan dat??

10

Ik zie helemaal geen foto