Onderwerp: Vanalleswat-stapeltje
Gemaakt op verzoek van m'n vriendin om haar dochter te verrassen. De jarige jop in kwestie kwam mee om 'm op te halen, maar ze wist niet waarvoor ze kwam. Was een verrassing. Nou, je had die
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vanalleswat-stapeltje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt op verzoek van m'n vriendin om haar dochter te verrassen. De jarige jop in kwestie kwam mee om 'm op te halen, maar ze wist niet waarvoor ze kwam. Was een verrassing. Nou, je had die
Gave stapel. Erg mooi. Leuk he, die reactie dan?
Mooi zeg, gave kleuren!
Hele leuke stapel. Erg vrolijk. Had net je adnere topic ook gezien wat betreft de vulling die eruit puilt. Maar ik heb daar dus geen ervaring mee. Laat je hem na het asmeren wel eerst goed hard worden in de koeling?
Hij komt zelfs uit de vriezer, dus ja, goed hard laten worden!
Kleurencombi vond ik zelf ook erg mooi, dat zijn de lievelingskleuren van de jarige!
Lekker felle kleuren!!
Heb geen ervaring met je probleem ( wel gelezen), maar zou het kunnen dat het juist door het invriezen komt? Dat door het ontdooien het, zeg maar, gaat 'uitlopen'?
Wat een gave stapel, hele mooie kleurencombi.
Leuke taart, frisse kleuren.
Altijd weer schitterend om de reacties van de mensen tezien,je taart is echt heel leuk en vrolijk.
Heel mooi! Wat voor kleur gebruik je voor het limegroen als ik vragen mag?
Wat een leuke vrolijke kleurtjes zeg, leuk stapeltje dus!
Erg leuk! Ik snap wel dat je jarige er heel blij mee was!
Hoe heb je trouwens die cijfers gedaan?
Groetjes, Jozien.
Die cijfers heb ik uiteindelijk volgens de methode van Brenda (Kwebbeltje) gemaakt, 2 x uitgetappit en op elkaar leggen met een coctailprikkertje ertussen.
Heel mooi! Wat voor kleur gebruik je voor het limegroen als ik vragen mag?
De kleur heb ik gekregen door eerst te kleuren met citroengeel en daarna bijkleuren met een beetje "leave green". Beide van Wilton.
Mooie stapel!!
Heel mooi en vrolijk!!
Is erg mooi geworden en super kleuren!!!!!!!!!!!!!!
Erge leuke pubertaart!
Helemaal super zeg zo mooi en zo gaaf die kleuren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vanalleswat-stapeltje