Onderwerp: Tropische verjaardag
Toen mijn zoontje 1 jaar werd (18-8) hebben we dit uitgebreid gevierd met een feest. Het thema was: een ijsbeer in de tropen en de dresscode: wit
Het was echt een super feest en de taart en cupcake's waren echt goed gelukt.
Ik heb hierbij wel hulp gehad van m'n beste vriendin... dus hierbij nogmaals: BEDANKT!
Bovenste gevuld met bbr, verse aardbeien en aardbeienjam. Afgesmeerd met vanillebc.
Middelste gevuld met lemon curd, frambozenjam en verse frambozen. Afgesmeerd met citroenbc.
Onderste gevuld met ananas en kokoscreme, afgesmeerd met ananasbc en bekleed met nizza koekkruimels.
Het meptaartje waar helaas geen detail foto van gemaakt is
Daar zat mijn eerste boetseersel op, een ijsbeertje. Gevuld met verse aardbeien en bbr. Gedecoreerd met slagroom omdat dat zo heerlijk mept
De jarig wist er even geen raad mee, maar daarna ging hij los
heerlijk.
Heb wel foto's van het ijsbeertje toen ik hem aan het maken was. (wie tips heeft, graag!!)...
Bij de cupcake parade plaats ik de cupcakejes.
We hadden heel de woonkamer vol gehangen met tropische slingers, balonnen en opblaascijfers en letters, opblaaspalmbomen etc. Zag er echt super feestelijk uit. Mijn vent had een mega grote fruitsalade gemaakt die we in ananassen hadden gestopt. 's Avonds hadden we plaatpiza Hawaii (die had m'n schoonmams gemaakt). Overgrootoma had ook nog een choco kokoscake gebakken....