1

Onderwerp: Ganache taart met logo en matching cupcakes

Mijn man wilde graag een taartje mee voor een stel medewerkers die heel hard gewerkt hebben de laatste tijd. Hij werkt bij een onderdeel van Achmea dat pensioenen administreert. OPF staat voor OndernemingsPensioenFondsen, de werkzaamheden hiervoor vertrokken uit Amsterdam en de medewerkers hebben een plekje gevonden bij de Bedrijfspensioenfondsen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CCEWM7PI.jpg

Geen opf slaat op een thema van Achmea van een tijdje terug. Door fusies moest alles weer een beetje bijelkaar getrokken worden dus kwamen ze met 1Achmea, alle onderdelen kregen ook 1 er voor, dus 1OPF. Maar nu is er dus geen OPF meer ;-) Ok, saai verhaal, lekkere taart :-)

Biscuit gevuld met kersenvlaaivulling en oreokoekjesslagroom, ganache er overheen. In de matching cc's zitten nog chococrispies.

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Ganache taart met logo en matching cupcakes

Ziet er allemaal super uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Van het opf-verhaal snap ik eerlijk gezegd niet veel ;) maar wat ziet die taart er jammie uit zeg!!!! Hele mooie cupcakes ook, dat zal zeker op prijs gesteld worden op zijn werk!

4

dat ziet er mooi uit!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Ziet er goed uit!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

6

Daar heeft hij zeker wel de blits mee gemaakt :)
Heel lekker ziet het eruit hoor :Y

7

ziet er leuk uit

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

8

Ik vind ze erg leuk!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

9

Mooie taart en gave cupcakes!
Ik kan ook geen chocola maken van je verhaal, maar dat geeft niet ;-)

Groetjes, Jos

10

Leuk :Y

11

leukleukleuk, vooral de cc's eigenlijk!

lekker duurt het langst!

12

Die spiraalcc's zijn tof, hoe maak je dat met verschillende kleuren. Ik zie ook dat de strengen verschillen van dikte.

Grtz Elly

13

Lonestar schreef:

Mooie taart en gave cupcakes!
Ik kan ook geen chocola maken van je verhaal, maar dat geeft niet ;-)

Groetjes, Jos

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

14

mok schreef:

Die spiraalcc's zijn tof, hoe maak je dat met verschillende kleuren. Ik zie ook dat de strengen verschillen van dikte.

Grtz Elly

Voor deze heb ik drie strengen van dezelfde dikte (verschillende kleuren) met de sugargun gemaakt. Deze aan elkaar gelegd (aan het uiteinde beetje dun gemaakt) en gedraaid. En toen een dun strengetje van een vierde kleur gemaakt en die er op geplakt. Ook op de streepjescupcakes zit een dunner streepje geplakt.

groetjes,

Dorieke

15

Strak ge-ganached zeg, knap hoor!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

16

Je ganache ziet er goed uit!! De rest ook natuurlijk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Berichten [ 16 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ganache taart met logo en matching cupcakes