1

Onderwerp: Wat moet ik hier nu weer mee...?

Wie kan me aan inspiratie helpen? Moet voor morgen vroeg een taart voor een man die 32 jaar wordt klaar hebben.

"Doe maar wat leuks" "Misschien een strik als het kan?""

Nou heb ik mijn nieuwe kleurtje electric green geprobeerd, leuk gemarmerd maar ik ben nu inspiratieloos.

Wat zouden jullie hier nog van maken?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W6PXJFZU.jpg

2

Re: Wat moet ik hier nu weer mee...?

Een strik erop van electric green, maar dan effen.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

ja zoals Carin zegt. En dan van die grote groene ballen aan de onderrand.
Kijk anders eens bij kaatje E op de site. Inspratiebron!!!!!

4

Carin schreef:

Een strik erop van electric green, maar dan effen.

Dat was ook mijn eerste gedacht ja en dan idd ook met een 'afwerkrandje' of bolletjes in hetzelfde effengroen.
Succes!

Groetjes, Marielle

5

Zou juist een compleet andere kleur als strik nemen, feloranje of zo!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Was vergeten te melden dat ik al lussen had liggen drogen. Had een felblauwe kleur bedacht, maar de strik is nu lichtblauw... Geen goede combi.

Ik krijg de fondant ook niet supergroen. Zou een nieuwe strik nog goed drogen voor morgenochtend 10.00 uur?

7

kiwi schreef:

Was vergeten te melden dat ik al lussen had liggen drogen. Had een felblauwe kleur bedacht, maar de strik is nu lichtblauw... Geen goede combi.

Ik krijg de fondant ook niet supergroen. Zou een nieuwe strik nog goed drogen voor morgenochtend 10.00 uur?

Tja dat risico zou ik dus niet durven nemen. Maar als ie lichtblauw is, en je maakt er van die groene kleur spiraaltjes tussen. en je wisselt dan groene en lichtblauwe balletjes aan de onderkant van de taart af. Lijkt me super toch?

8

Misschien alleen een paar grote electric green bloemen met een grote zilveren bal als hart of een zwarte bal?

Zoiets als deze bloemen.
http://www.taartvankarin.nl/popupspetter.html

En dank je wel Babs voor het compliment.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

9

De lichtblauwe strik gebruiken en daarop electric groene stippen maken, komt de kleur toch weer terug.
Verder een mooi afwerkrandje onderaan.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

10

Bedankt voor het mee denken iedereen!

De taart staat nu klaar te zijn, inclusief groene strik... laten drogen in de oven, lussen waren goed hard geworden. Maar voor de zekerheid toch nog keukenpapier er tussen gedaan!
Morgen bij daglicht een foto voor de parade.

11

kiwi schreef:

Bedankt voor het mee denken iedereen!

De taart staat nu klaar te zijn, inclusief groene strik... laten drogen in de oven,

Da's een goed idee, dat ik daar nog niet aan gedacht heb, laten drogen in de oven! :grrr:
Bedankt voor tip! :)

Groetjes, Marielle

12

Ik zie dat ik te laat ben om je nog advies te kunnen geven (niet dat ik iets zinnigs had te melden hoor, hihi)  Ik denk dat het met een groene strik heel mooi wordt! Ik ben wel benieuwd naar hoe lang en op welke temperatuur je de lussen hebt laten drogen...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!