Onderwerp: bruidstaartengekte

Hoi allemaal,

Soms denk ik.... wat heb ik me nu weer op de hals gehaald. Ik ga 14 oktober trouwen.... jaaaahhh!!!! heel erg leuk natuurlijk, en ik ga mijn eigen taart maken voor 70 personen. Maar voor 9 oktober heb ik ook nog een bestelling staan. die is voor 40 personen. Ik loop tegenwoordig stage dus heb geen zeeen van tijd, en wil het toch erg graag allemaal doen. Ik heb een kleine vriezer, dus daar zal ik ook niet al te veel aan hebben. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ook met betrekking tot mijn eigen taart op de locatie krijgen en opbouwen. Dat zal ws. de dag van te vroen moeten?

Ben benieuwd naar jullie reacties!

2

Re: bruidstaartengekte

De vriezer van de buren kapen :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

mmm het is inderdaad lastig opbouwen wanneer je zelf de bruid bent hahaha...ik denk dat het lastig is om daar een goed moment voor te zoeken. misschien kun je iemand mee laten kijken tijdens het opbouwen van de eerste taart, die het dan op jouw bruiloft voor jou kan doen....
Succes!!!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

thanx voor de reactie?

nog meer gouden tips?

5

iemand anders je opdracht laten overnemen voor een keertje.. en dan helemaal storten op je eigen bruidstaart!

Tja wellicht een mede forummer hem op je grote dag laten opbouwen, dus wel zelf maken maar het restje laten doen .
Dan heb je op jou grote dag daar geen omkijken naar maar is hij wel made by

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

7

hoi,hoi,

ik zag dat je uit renswoude komt,leuk!!,ik uit scherpenzeel dus als ik iets voor je kan betekenen moet je het maar even laten weten hoor!!

groetjes danielle

8

misschien hebben ze op locatie ook een koele ruimte en kun je de dag van te voren al daar opbouwen en kunnen ze m koel voor je wegzetten en zo als het zo ver is?

heey allemaal, Bedankt voor jullie reacties! de groto dag komt nu snel dichterbij!
Leuk dat je zo dicht bij woont Danielle! Als je zin hebt om eens samen aan de slag te gaan of zo... let me know.... en als je zin hebt om volgende week woensdag een handje te helpen ben je ook welkom hoor!! :b

10

Hee wat leuk, nog meer mensen uit de buurt!
Ik kom uit Ede...
Jammer genoeg kan ik je woensdag niet helpen, froukje, moet werken.
Misschien wel leuk om met wat mensen uit de buurt te freubelen een keer?

Groetjes Renske

lijkt me erg leuk! alleen volgens mij moeten we dan op een ander toppic zijn whahaha. Maargoed. de eerste 2 weken is bruiloftsgekte, de twee weken daarna rusten we daarvan uit... dus binnen nu en 4 weken gaat niet lukken!

12

Hihi precies hou je daar maar even mee bezig nu! :)

Groetjes Renske

13

froukje ter haar schreef:

heey allemaal, Bedankt voor jullie reacties! de groto dag komt nu snel dichterbij!
Leuk dat je zo dicht bij woont Danielle! Als je zin hebt om eens samen aan de slag te gaan of zo... let me know.... en als je zin hebt om volgende week woensdag een handje te helpen ben je ook welkom hoor!! :b

hoi hoi,

laat maar even weten of het nodig is en hoelaat.ik ben momenteel ook druk dus dat samen 'prutsen' moet nog even wachten...

groetjes danielle

Hey Danielle,

Ik ga woensdagavond de hele avond bezig! dus zeg maar hoe laat je kan/wilt en of je kan/wilt! :)