1

Onderwerp: starwars-puzzel

Bij mij thuis zijn ze, behalve gek van Lego, ook nog gek van Star Wars (en de combinatie is helemaal te gek natuurlijk ;) )

Nou wilde ik eigenlijk uitproberen of ik voor mijn man, voor als hij jarig is, een puzzel kon maken van iets/iemand uit Star Wars. Vanochtend, toen Britt op de peuterspeelzaal zat, lekker zitten puzzelen, en hoewel hij veel beter zou kunnen vind ik hem eigenlijk helemaal zo slecht niet. Ik heb nog helemaal niet veel gepuzzeld, en ik vond het wel erg lastig (maar wel erg leuk om te doen). Eigenlijk wilde ik niet al die zwarte lijnen maken, maar anders lukte het me niet om het op het plaatje te laten lijken, alleen bij het hoofd ging het wel redelijk om met relief te werken. Als iemand goede tips heeft, houd ik me aanbevolen!

Ik ging er eigenlijk vanuit dat het me niet zo goed zou lukken, maar nu denk ik dat ik dit toch wel leuk zou vinden op een taart. Maar....hij is pas in november jarig...zou je dat zo lang kunnen bewaren?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QPDZFHFY.jpg

2

Re: starwars-puzzel

Ik vind het hoofd echt goed gelukt! Lijkt net of je het met een mal hebt gedaan! Ik zou alleen de ogen nog zwart maken (of wat voor kleur die dan ook zijn) om ze wat naar voren te laten komen.
En volgens mij kun je het wel tot november bewaren... Desnoods leg je het in de diepvries, dat kan in elk geval!
Succes! ;)

3

Re: starwars-puzzel

Mooie Yoda hoor!!!!!
Die zou ik zeker gaan bewaren voor op de taart, wat Marijke al zegt, desnoods in de vriezer!!

Hier trouwens ook lego en starwars fans. Vooral de oudste, van 33, ook wel mijn man genaamd  :D

Jessica