1

Onderwerp: kleurstof met royal icing

Heb al gezocht, maar zie door de bomen het bos niet meer!

Ik vind het heel lastig om royal icing mooi op kleur te krijgen. Ik moet er altijd belachelijk veel gel in doen en krijg nog steeds veel te lichte kleuren. Ik weet dat het nakleurt, maar ja daar heb je weinig aan als je het meteen moet gebruiken en god weet wat voor een kleur het morgen heeft :S! Waar kleuren jullie mee??

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: kleurstof met royal icing

Gewoon met Wilton. Maar voor rood en zwart heb ik nu tubes :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

bij mij blijven ze nooit zo licht. Eerder te donker. Zelf toen ik een keer zwart wilde maken, werd het echt pikzwart met een paar druppels... herken dit dan ook totaal niet

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

ik gebruik voornamelijk wilton en americolor. americoler heeft mijn voorkeur bij icing. kleuren worden er mooi mee

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

5

tipseytaartje schreef:

bij mij blijven ze nooit zo licht. Eerder te donker. Zelf toen ik een keer zwart wilde maken, werd het echt pikzwart met een paar druppels... herken dit dan ook totaal niet

Vind ik zo raar, wanneer doe je kleur erbij...tijdens het mengen of vooraf?? Ik gebruik gewoon de wilton gel.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

Kadohke schreef:
tipseytaartje schreef:

Vind ik zo raar, wanneer doe je kleur erbij...tijdens het mengen of vooraf?? Ik gebruik gewoon de wilton gel.

Ik gebruik Ook wilton kleuren en americolor. Ik doe het erbij na het mengen.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs