1

Onderwerp: Taart met banketbakkersroom bewaren buiten de koelkast..

Ik heb voor aankomende zaterdag een bestelling voor een taart met banketbakkersroom. Ik ga de taart vrijdagmiddag maken, hij wordt zaterdagochtend opgehaald. Normaal bewaar ik mijn taarten zonder probleem in de koelkast, maar sinds ik de nieuwe marsepein gebruik, doe ik dit niet meer zonder angst, aangezien ik al heb meegemaakt dat het ontzettend gaat zweten. Met de oude marsepein had ik dit probleem nooit. Ik heb weer oude marsepein besteld, maar door een fout van de GLS-man die wel langs is geweest maar geen briefje heeft achtergelaten, heb ik het niet meer op tijd in huis. Ontzettend shit natuurlijk, maar dat is weer een heel ander verhaal..Dit is nl. al de tweede keer. Maargoed. :)

Hoe kan ik de taart nu het beste bewaren? Hoe doen jullie dit?

2

Re: Taart met banketbakkersroom bewaren buiten de koelkast..

Ik gebruik nooit echt bakkersroom, maar moet ik wel vaker gaan doen. Het is nl. wel jammie!

Ik vind het inderdaad ook vervelend dat die GLS-mannetjes steeds minder vaak een briefje achterlaten. Ik heb het zelfs een keer gehad dat ze niet eens aangebeld hebben, maar wel aan hun hogere lieten weten dat ik er niet was, terwijl ik gewoon de hele dag op de bank had gezeten, om op hun te wachten... Het is bij mij ook al 2x gebeurt. Sorry, moest ffies zeuren! hahaha

Maar goed, voor de bakkersroom buiten de koelkast heb ik geen tips :-)

Klik hier voor mijn album: Cake Dream

3

Haha,
Ik snap je helemaal! Volgens mij is het bij mij de 1e keer dat het misging ook zo gegaan, ik was nl. ook speciaal thuisgebleven zodat ik em zeker niet zou missen. Ik vind dit echt een hele slechte ontwikkeling, vroeger was ik veel tevredener over de service.

Maargoed, advies over de banketbakkersroom is nog steeds welkom :)

4

banketbakkersroom op basis van water kun je prima buiten de koelkast bewaren!

5

Mijn ervaring ook hoor! Natuurlijk wel in een wat koelere ruimte........

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...