1

Onderwerp: fairy's voor op cc's

voor het kinderfeestje van mijn nichtje. iets in het fairy thema......jaja das makkelijker gezegd als gedaan. maar uiteindelijk is dit het resultaat (nog zonder de cc's)
tips zijn meer dan welkom. oja het is van fondant, omdat ze geen marsepein lust.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MUK7SKZN.jpg

de vleugeltjes moeten nog. de kleur is niet zo goed te zien, maar wel erg mooi gemeleerd paars. de jurkjes staan iets bol zodat het net is alsof straks de fairy's uit de cakejes komen.

bedankt voorhet kijken en geven van tips

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

2

Re: fairy's voor op cc's

heel erg leuk

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Ze zien er leuk uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Heel erg leuk!

5

Wat een schatjes zeg!

Leuk idee!

6

Leuk :Y

7

nu ik ze vanmorgen weer zag staan ging ik ineens enorm twijfelen of dit wel goed is. tis mijn eerste opdracht voor anderen. wel familie, maar toch ja kinderfeestje is iets anders als savonds lekker voor de fun iets bij de koffie. kunnen ze echt wel voor een kinderfeestje (10 kindjes van rond de 7 jr)

Leuk zeg!
Heel knap gemaakt.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

9

wat schattig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

dus jullie vinden dat het wel kan. twijfel enorm omdat het niet voor onszelf is.

11

Wat schattig! En wat een leuk idee! Ik weet zeker dat Luna dit ook heel mooi vind. ( En dan heb ik ook wat te printen: mooie ragfijne vleugeltjes!) Wat een leuke fairies. Ga ik zeker 's mee aan de klus.

groetjes Sas

( Goed excuus zoeken voor de KDV /NSO groepen van mijn 2... ehm...hoera het is wintertijd?)( Dan heb ik nog ff)

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

12

Wat leuk zeg!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

13

Niet twijfelen, ze zijn ontzettend leuk!

14

Wat een lieverdjes

Groetjes Janny