Re: Klein geboorte taartje.
ja dan gaat het niet
het lukt alleen met water uit een eierdopje 
Groetjes, KARIN www.taartvankarin.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Klein geboorte taartje.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ja dan gaat het niet
Ik ben echt fan van jouw taarten hoor. Zo mooi en strak afgewerkt altijd!
ja dan gaat het niet

Ik wil ook nog even kwijt dat ik ook reuze fan ben van jouw taarten. Ik ben bang dat ik er in de nabije toekomst nog een aantal keer plagiaat ga plegen
. Ik hoop dat je dat niet erg vind.
Ze zijn echt werkelijk prachtig.
Kaatje E. schreef:
ja dan gaat het niet
Ik wil ook nog even kwijt dat ik ook reuze fan ben van jouw taarten. Ik ben bang dat ik er in de nabije toekomst nog een aantal keer plagiaat ga plegen
. Ik hoop dat je dat niet erg vind.
Dank je wel
natuurlijk vind ik dat niet erg vind ik alleen maar leuk 
Wauw, wat een plaatjes! Die blommetjes wil ik ook al heel lang 'ns proberen, maar m'n 1e poging mislukte jammerlijk .... door 't te vochtige weer wilden ze niet drogen ... en ongeduldig als ik was kwam 't dus niet in me op ze nog gewoon een paar daagjes met rust te laten.
Maar na deze beauty's gezien te hebben .... ga ik me d'r binnenkort toch maar weer 'ns aan wagen!
SUPER
...zien er beide werkelijk prachtig uit 
Ze zijn weer beeldschoon!!
wat een geweldige taarten weer...ook ik ben een fan van jou en je taarten..ik vind ze altijd zo strak en beeldschoon.....je vlinders.....zucht.....verpletterend gewoon....
Prachtig!!
Wat een leuk wit taartje,schattig.
De roze is ook een vrolijkerd.
allebei heel erg schattig!!
ohhh allebei zijn ze errug lief, vooral die witte.
Die zijn mooi, wauw, die witte is mijn favorietje
Ze zijn weer prachtig Karin!!
Ik zie dat je deze vlinders van fondant heb gemaakt ipv icing (of doe jij dat altijd
) !!! Super mooi is dat, gewoon precies dezelfde kleuren als de bloemen.. wat weer een idee.... 
Ze zijn weer prachtig Karin!!
Ik zie dat je deze vlinders van fondant heb gemaakt ipv icing (of doe jij dat altijd) !!! Super mooi is dat, gewoon precies dezelfde kleuren als de bloemen.. wat weer een idee....
Ik maak eigenlijk nooit geen vlinders, maar als ik ze maak dan is het inderdaad altijd van fondant.
Ennu..... Annette, ga nou maar mee meid...... je krijgt er anders echt spijt van 
Wat een superschattige taartjes! Die witte vind ik echt geweldig!
Mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Klein geboorte taartje.