Onderwerp: Cupcakes voor de verjaardag van mijn moeder
M'n moeder had gevraagd of ik cupcakes voor haar verjaardag wilde maken.
Ik heb er 30 gemaakt met een toef vanillebotercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes voor de verjaardag van mijn moeder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
M'n moeder had gevraagd of ik cupcakes voor haar verjaardag wilde maken.
Ik heb er 30 gemaakt met een toef vanillebotercr
die zien er alvast heel lekker uit, je mama zal er heel blij mee zijn.
Die zien er zoooo lekker uit!
Ze zijn prachtig en ziener heerlijk uit
Wat een leuke cc's, zo'n heb ik ook al eens gezien bij een van de leuke cupcakemakers bij flickrfoto's en ik wil ze nog steeds een keer maken! Zien er zo leuk uit
Ziet er lekker it! En wat ief dat je een aparte voor het burjongetje maakt!
mooi hoor!
Mooie roosjes!
Prachtige cc`s
ze waren erg lekker. jammer dat er nog zoveel over waren he?
Leukerds!
Heb je de saroma er gewoon als poeder doorheen gemikt? (ik heb nog een pakje aardbei... maar weet niet zo goed wat ik er mee moet...)
Bedankt!
Inderdaad jammer dat er gisteren wat mensen niet op kwamen dagen op de verjaardag, waardoor er nog best wat over waren. Het buurjongetje vond de Hello Kitty erg leuk, toevallig had hij een kleurplaat gekleurd voor mijn moeder met Hello Kitty.
De Saroma heb ik er klaargemaakt doorheen gedaan, met een schepje banketbakkersroompoeder. Zie het botercr
Heeeeeeeeeeeel leuk en super die kleurtjes....prachtig gespoten welk spuitmondje heb je gebruikt?????
Heeeeeeeeeeeel leuk en super die kleurtjes....prachtig gespoten welk spuitmondje heb je gebruikt?????
Dank je wel.
Ik heb dit spuitmondje gebruikt:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=761
mooi gespoten zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes voor de verjaardag van mijn moeder