1

Onderwerp: Twee lagen taart

Ik heb nu al een aantal taarten gemaakt en ik wil me nu op wat grotere taarten gaan focussen. Ik zou wel eens een twee-lagen taart willen maken. Nu weet ik dat ik de tweede taart moet stutten.

Maar het lijkt me zo vies om stukjes hout of plastic in je taart te stoppen. Nu las ik ergens dat je ook chocoladestokjes kan gebruiken. Smelt dit dan niet en is dat echt sterk genoeg om de boel te stutten?

Ik vind het namelijk wel een fantastisch idee, maar geloof niet dat de stokjes de taart gaan houden.

Iemand hier ervaring mee?

Groetjes,

Nanda

Groetjes,
Nanda

2

Re: Twee lagen taart

Ik ben heel erg benieuwd naar de reacties hiervan, ik wil het zelf namelijk ook eens proberen maar heb hetzellfde 'viese 'idee als jou van die stokjes....

het schijnt ook met kitkat te gaan heb ik wel eens gelezen. maar ik lees even met jullie mee. ben ook wel benieuwd.

Groetjes Miranda

ik doe altijd met kit kat!!
werkt fantastisch!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

5

KitKat is natuurlijk ook een goed idee. Ik zat te denken aan chocolade stokjes met mint vulling of sinaasappel, maar bij nader inzien ga ik de kitkat ook eens proberen.

Ik ga binnenkort eens knutselen. Laat het resultaat hier wel achter (geef me wel een week of twee, want ik heb nog een aantal taarten in bestelling staan).

Groetjes,
Nanda

6

Ik ben zelf niet zo'n fan van kitkat, maar die chocolade mintstokjes vind ik weer heerlijk :9

Aangezien ze zo dun/smal zijn, zou ik er 2 naast elkaar kunnen zetten toch ?

7

GELUKT!!!! Een goede tip misschien....gebruik chocolade sticks. Je hebt ze in allerlei smaken. Ik heb nu met caramelfudge genomen. Echt een aanrader omdat de sticks redelijk dik zijn ook nog.

HEERLIJK!!!

Groetjes,
Nanda

8

Ik heb ook regelmatig chocoladestokjes begruikt...tot een bruistaart bij mij in bl

Je hart fluitsert, luister goed!

9

Ik gebruik dikke satestokjes. Maar je hebt ook van die dikke rietjes, kun je ook makkelijk op maat knippen en gebruiken, zijn heel stevig en van kunststof.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl