1 Laatst bewerkt door Nens (15-09-2008 23:01)

Onderwerp: Nog een aanhanger!!!

Hoi dames
Ben eigenlijk onbeleefd geweest!
Heb enkele taarten gepost voor ik mij heb voorgesteld, mijn excuses:P
Mijn naam is Nancy,nickname NENS, ben 29 jaar, ben getrouwd en heb ondertussen drie kindjes.
Die trouwens ook helemaal zot zijn van al die cars taarten en spiderman en dora taarten die hier passeren (kmoet ze allemaal namaken :think: ).
Ik volg deze site al ongeveer 4jaar. Eigenlijk een verhaaltje gelijk de taartenfee,
op zoek naar iets origineler dan een slagroomtaart en zo ben ik hier terecht gekomen.
Nu de kids al niet meer constant de aandacht nodig hebben van de mama, ben ik hier eens terug komen piepen en zijn er dus al enkele creaties onstaan.
Ook al een serieuze aankoop gedaan van matrialen waar ik nu vol ongeduld op zit te wachten....:lol:
In ieder geval, IK HEB EEN NIEUWE HOBBY AND I LOVE IT!!!!*)

EN VANAF NU GA IK OOK REAGEREN OP JULLIE WONDERSTUKKEN
want da durfde ik eerder niet.
groeten Nancy

Als mama taarten bakt moet ze regelmatig op kleine vingertjes tikken. :P Hoe zou dat toch komen?!?

2

Re: Nog een aanhanger!!!

Welkom Nancy op dit onwijs gezellige forum...ben benieuwd naar je creaties...in ieder geval hebben we er weer een verslaafde erbij :D ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Welkom Nens op de leukste en lekkerste  forum van Nederland. Veel bakplezier!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Welkom op dit gezelligste en meest verslafende forum !  ( en hobby) :D:

5

Verslavend is het wel ja :)
doei

Als mama taarten bakt moet ze regelmatig op kleine vingertjes tikken. :P Hoe zou dat toch komen?!?

welkom op dit gezellige forum!!!
dat je het 4 jaar vol hebt kunnen houden zonder  te gaan bakken en te reageren etc... vind ik echt reuze knap!!! Heel veel plezier met bakken, frobelen, decoreren, en forummen!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Welkom Nens!!! Ben benieuwd naar de prachtige creaties die je gaat maken!! Veel plezier!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

8

Welkom op dit gezellige maar zeer verslavende forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Welkom !