Onderwerp: en das 3
dwerg nr 3 pffff je leert wel veel van dat gefruts.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » en das 3
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dwerg nr 3 pffff je leert wel veel van dat gefruts.....
Wat een leukerds. Ga je ze op een sneeuwwitje taart doen? Wordt dan zeker een hele grote, ha!
Groetjes,
Annemiek
Wat een leukerds. Ga je ze op een sneeuwwitje taart doen? Wordt dan zeker een hele grote, ha!
Groetjes,
Annemiek
hoi
ja ik ben van plan een sneeuwwitje barbie taart te maken en de dwergen dan langs de onderkant van de rok te plakken helemaal rondom zeg maar.ik hoop dat dat leuk word
groetjes cindy
Weet zeker dat dat heel leuk gaat worden. Je dwergen zien er erg goed uit hoor. Dus nu nog maar 4, het schiet al op.
Ze zijn leuk en enig,nu moet je er zeker nog 4,ze zijn toch met z'n 7-en.
Nou ook dwerg nr 3 ziet er goed uit. Heb jij de dwergen gewoon op een tafel liggen? Ben je niet bang dat ze vast gaan plakken en er niet meer netjes afkrijgt?
Nou ook dwerg nr 3 ziet er goed uit. Heb jij de dwergen gewoon op een tafel liggen? Ben je niet bang dat ze vast gaan plakken en er niet meer netjes afkrijgt?
ja voor de foto liggen ze even op een tafeltje ,maar ondertussen liggen ze in een tupperware bakje op een plastic velletje.
is niet erg als ze een beetje uit elkaar vallen,als ze op hun taart komen plak ik alles weer op zijn plaats ( denk ik )
zoals ik al zei ik heb geen idee hoe het moet en dus probeer ik maar terwijl ik het doe
groetjes cindy
Je bent lekker bezig!!
Wat knap! Ben erg benieuwd naar de uiteindelijke taart, dat moet een hele flimke worden! :-D
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » en das 3