1

Onderwerp: Indiana Jones & band

Mijn jongste zoon wordt alweer 6 a.s. woensdag. We vierden dit gisteren. Hij wilde een Indiana Jones taart. Hij is weg van Indiana en vooral van Indiana Jones Lego. Daar kon ik me wel in vinden.

Dit werd de taart:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WHSUDYRH.jpg

Ik ben (nog?) niet zo'n ster in boetseren, maar vind het wel erg leuk om te doen. En op de foto zie ik dan pas dat ik nog icing op het water had moeten doen.

Ondertaart is gevuld met mascarpone met aardbeien en frambozen. De boventaart is gevuld met 2 lagen van het nieuwe toetje van de maand (vanilleyoghurt kwark met stukjes mango en passievrucht) en verse mango. Ik vond het erg lekker.
Er was ook nog lekkere chocoladetaart, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien.

Speciaal voor Lune: ook ik heb zo'n bolle wangen foto! Door de wind gingen de kaarsjes erg snel uit, dus nog even voor de foto opnieuw....

http://tielemans.smugmug.com/photos/372960610_2gc85-M.jpg

En voor Dani

Groet, Jolanda

2

Re: Indiana Jones & band

leuke taarten hoor en ik vind je wel een ster in boetseren hoor :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Alvast gefeliciteerd met je mannetje. Wat een heerlijk joch zeg!
En je taart is natuurlijk ongelofelijk leuk! Gave stoere taart! En je indiana is erg goed geboetseerd hoor! Beetje jammer van je water ;) Grapje meid, als je niks gezegd had hadden we het ook niet opgemerkt.
Je 16 stapel is ook onwijs leuk. Echt voor een meid, maar dan niet te rose meisjesachtig zeg maar. Hhaha, snap je me nog ;)

4

erg leuk allebei!

5

Wat leuk die Indiana! Helemaal precies de goede stijl!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

6

Alvast gefeliciteerd met je zoontje! Je Indiana Jones taart vind ik er mooi :Y
En ook goed geboetseerd hoor!

7

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, wat een mooi mannetje. je taarten zijn geweldig! De sweet 16 is echt een soere meiden taart geworden, erg leuk

Groetjes Mariëlle

8

Van harte gefeliciteerd met Casper ! En wat een geweldige taart heb je gemaakt voor hem zeg....erg leuk en dat boetseren gaat toch helemaal goed.....
De 16 taart is ook erg leuk.........en bovenal zijn ze ook erg lekker volgens mij...jammie

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

9

Wat een super gave taart heb je voor Casper gemaakt!! Een echte stoere taart voor een 6 jarige!

Alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag!!

De sweet 16 vind ik ook supercool!! Die kleuren zijn te gek!!

P.s. ik ben je niet vergeten hoor! We spreken gauw wat af. Ik stuur je nog een mailtje.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

Geweldig! Tis net of ik mijn eigen zoon zie. Ook 6, blond met krulletjes en g

11

Wauw zeg wat een schitterende taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Erg gave taart!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

Schitterende taarten...nog gefeliciteerd!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Twee hele leuke taarten geworden Jolanda, klinkt ook heel lekker. Alvast gefeliciteerd met Casper. En je boetserwerk daar is niets mee aan de hand. Jolanda tot gauw.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

15

Geweldige taarten! Die Indiana Jones is echt lekker stoer! Enne....gefeliciteerd met je zoon!
Groetjes, Monique

16

Alvast gefilciteerd met je zoontje.
Wat een super taart! En wat een kleure marsepein/fondant! Super!
En die onderste is ook wauw! Wat apart dat het geen roze is. LEUK!

17

Gefeliciteerd met je zoon alvast! Wat een leuke taart zeg!
En de 16 - band taart ziet er ook super uit :Y

18

wat een gave stoere taart voor Casper zeg, ik vind hem top! en die foto van hem is echt helemaal het einde!

je sweet sixteen eehhh stoer sixteentaart is ook erg leuk!

19

Gaaf gedaan zeg!
Ik moet het weekend een musical zing en dans taart maken en had hem echt zo een beetje hetzelfde in mijn hoofd als jou onderste taart echt raar ook rood en oranje met muziek noten haha en ik vond mezelf zo origineel whaha

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

20

Gefeliciteerd met jullie kleine knulletje die langzaam een grote knul wordt. Wat heeft ie mooie krulletjessss!
Schitterende taarten Jolanda! Die Indiana is gewoon een verhaaltje. Wat ligt daar nou toch onder dat rotsblok? 'k zie toch wel een kontje toch?
En je muziektaart is fantastisch met al die kleine microfoontjes. Heel leuk bedacht zo met de leeftijd op het bord. Heb jij gitaartje uitsteker en die kleine muzieknoot uitsteker :think:
Vind je zonnebloembabycupcakes ook ontiegelijk lief...........

21

Casper kan weer trots zijn op zijn mama, je hebt een prachtige taart voor hem gemaakt. Alles erop en eraan, erg leuk!!

En die andere taart, meid wat is ie leuk geworden, geweldige kleuren en heel leuk met die zwarte accenten!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

22

Wat een mooie taarten!!

Je hart fluitsert, luister goed!

23

3e keer dat ik poog wat neer te zetten :S

Gave taarten, en gefeliciteerd met Casper, leuk ook dezelfde nepblaasfoto :D

ps, gewoon een restje botercreme niet egaal kleuren en dan rommelig op je water spuiten, dan hoef je geen hele bak icing aan te maken *) O-)

Alles goed???? nee 3 fout

24

Alvast gefeliciteerd met Casper,en wat een gave taarten heb je gemaakt.

25

Ik vind ze allebei geweldig, die Indiana Jones met al die leuke details, en de Band-taart met z'n prachtige kleurcombinatie! En vanaf deze hoek ziet het er juist wel leuk uit dat het niet recht gestapeld is; net een trapje/podium! :-)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>