Onderwerp: past dit bij elkaar?
Hallo,
Ik wil graag 3 lagen in mijn taart maken. Nu heb ik 1 laag bc met banaan (saroma) 1 laag met een rolo vulling. Zouden jullie daar een 4-vruchtenjam bij doen of toch iets anders?
groetjes Wendy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » past dit bij elkaar?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik wil graag 3 lagen in mijn taart maken. Nu heb ik 1 laag bc met banaan (saroma) 1 laag met een rolo vulling. Zouden jullie daar een 4-vruchtenjam bij doen of toch iets anders?
groetjes Wendy
ik ben zelf niet zo van jam bij chocola, (rolo) en zou er een chocolalaagje tussen doen, zo'n krokante
geen idee of het lekker is, maar klinkt wel lekker
enneh, ben wel benieuwd naar de rolovulling
Banaan en caramel/chocola is natuurlijk heerlijk bijelkaar, maar ik zou daar persoonlijk niet ook nog jam bij doen. Mischien "gewoon" banketbakkersoom, of iets anders met vanillesmaak?
Een laagje bebogeen (caramelpasta), chocoladeganache of zoals jose zegt chocoladelaagje.
Jam lijkt me er ook niet zo bij passen.
of gewoon simpel slagroom?
ik zou ook geen jam doen, waarom niet iets met kokos? Hoe weet ik ook niet, maar ik vind kokos lekker met banaan en met chocolade..
Misschien kokos likeur?
Ik had meer dan genoeg bc, dus uiteindelijk is het 1x de rolo vulling geworden en 2x de bc met bananensmaak. Hoe het smaakt weet ik nog niet, ik heb de taart net klaar.
Bedankt voor jullie idee
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » past dit bij elkaar?