1

Onderwerp: www.miranda.nl

Hoi allemaal,

Ik heb een lekker niet-Nederlandse vraag en ik hoop op een heleboel niet-Nederlandse antwoorden. Het gaat namelijk over geld.....

Ik zou zo graag willen weten van al degene die een eigen website hebben, hoe ze hieraan komen?
Hoe doe je dat?
Hoe kies je een naam?
Wie heeft jullie website gevuld?
En vooral: WAT KOST DAT? ;)

Dus, voor iedereen die mij dat wil vertellen: Heel graag! Ik wil dat namelijk ook.....

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

2 Laatst bewerkt door Carin (14-09-2008 20:14)

Re: www.miranda.nl

Je registreert een domeinnaam
Die naam bedenk je zelf
Ik bouw mijn site zelf, je kunt het ook laten doen
Je kiest een host, daar "huur" je de ruimte op het web
De kosten verschillen enorm

Ikzelf zit met allebei mijn sites bij Vevida, ik ben er erg tevreden over. Vevida is dus de host. Let erop bij het kiezen van een host dat je ze ook op een andere wijze dan online, kan bereiken. Want met een niet-werkende verbinding heb je niet zoveel aan een online-klantenservice ;). Ik kan Vevida gewoon bellen, erg ouderwets maar weleens zeer doeltreffend :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Hoe doe je dat?
-je kijkt of je via je provider webruimte hebt en bouwt een website (nvu, dreamweaver, frontpage) die je dan online zet
(gebruiksaanwijzing van je provider volgen)
-of je bouwt een website via een gratis websitebouwer op internet (geen idee waar)

Hoe kies je een naam?
-je plaatst een oproep op het forum en hebt al heel snel een leuke rijtje opties :lol:

Wie heeft mijn website gevuld?
-ikzelf

Wat kost dat?
-mijn website ruimte zit bij mijn internetpakket en de domeinnaam wwwtaartdoos.nl kost een euro of 7 per jaar

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

ik heb een gratis site via eigensite.nl en het "BOUWEN" is geen moeite daar...ik heb de gratisversie, en je hebt wat meer opties bij de betaalde versies.

bij de gratis kun je ook een gastenboek plaatsen, maar dan via bijv. koekjesnet oid ipv via de site zelf...en de naam, tjah, pakkend, makkelijk te onthouden...

Getting married march 17th 2009...

ik denk al. zie mijn naam staan ;)

Groetjes Miranda

6

Of je trouwt met iemand die sites bouwt voor zijn beroep en dan zeg je zo en zo wil ik het hebben en hij bouwt het...In mijn geval dan  :D

Groetjes Emmy
www.Tovertaart.nl, zoete magie

7

Emmy schreef:

Of je trouwt met iemand die sites bouwt voor zijn beroep en dan zeg je zo en zo wil ik het hebben en hij bouwt het...In mijn geval dan  :D

Ik trouwde een kok dus ik zeg gewoon zo en zo wil ik eten :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Ik heb mijn domein vast laten leggen bij...heel origineel, mijndomein.nl

Voor mijn hondje heb ik een eigen site gemaakt via het gratis systeem www.come2me.nl en ik heb bij mijn domein de domeinnaam www.wittewolven.nl laten doorlinken naar de gratis site.

De kosten hiervan zijn 19 euro per jaar.

Wil je je site helemaal zelf maken, dan kan dat ook met frontpage, dan ben je alleen wel het uitgebreidere pakket nodig wat je bij hun 29 euro per jaar kost, wat nog vrij goedkoop is...

groetjes Daantje

9

Emmy schreef:
Of je trouwt met iemand die sites bouwt voor zijn beroep en dan zeg je zo en zo wil ik het hebben en hij bouwt het...In mijn geval dan 

Carin schreef :
Ik trouwde een kok dus ik zeg gewoon zo en zo wil ik eten

hmm mijne zit in de metalen kan niet koken en begrijp niks van internet .... ik doe iets niet goed ;):D

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

10

noelle schreef:

Emmy schreef:

hmm mijne zit in de metalen kan niet koken en begrijp niks van internet .... ik doe iets niet goed ;):D

Maar is ie lief!?!??!??!

11

hahaha, die van mij is bouwkundig tekenaar en hij wil wel een huis voor me tekenen, maar de financi

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

12

beetje late reactie :d
maar jaaaaaa een schatje :D

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl