Re: Geweldig geboorte taartje door....
Ooo, die is z
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geweldig geboorte taartje door....
Ooo, die is z
WAUW! echt heel erg mooi gemaakt!
Fantastiche, geweldig goed gedaan!!!! 
oh wat ongelofelijk gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga dit echt opslaan, dit is gewoon te mooi.
Wat ik me wel afvraag is hoe je die kleur zo heb gekregen. Want dat vind ik wel knap hoor.
Wat een origineel kaartje en wat is het taartje er supergoed op afgestemd! Hartstikke leuk!
Wat supergaaf zeg!!
echt geweldig!!!!
sprakeloos....
Wauw!!!
Ongeloofelijk! Hij is prachtig.
Wat een stoere geboorte taart! Knap gedaan door/met je vriendin.
super knap !
Wow, wat een taartvirtuoos! Onwijs origineel en goed gemaakt! Dat label, echt ongelooflijk!
Complimenten en gefeliciteerd! (Wel erg veel '!', maar allemaal geheel terecht)
WAUW!!! Ongeloofelijk gewoon dat dit een taart is! Echt super super. Ik vind de taart nog echter dan het kaartje 
Nou zeg! Wat een supergave taart!!! Dat hebben jullie errrruuugggg goed gedaan!! Mss zijn jullie wel een goed koppeltje: nog meer samentaarten dus?! 
Groetjes Ellen.
Wat een leuk kaartje ,taartje. Ik heb nog nooit zo,n leuk geboorte kaartje gezien, maar ik vind het schitterend nagemaakt.
Ooo wat gaaf!!!
geweldig! hoe heb je dat gedaan?
De spijkerstof is gewoon blauwe marsepein (kleur heet Wisteria) met wat zwart erdoor tot ie goed is. Daarna geverfd met een breed penseel en witte kleurstof
Het label is van bruine fondant (was wel effe rommelen met de kleur) en tylose, heeeeeeel dun en de randen laten rafel;en. Later met mijn vingers besmeurd met bruin en chesnutkleur.
Grappig dat jullie hem ook zo leuk vinden, ik was zelf ook weg van het kaartje, en zag meteen hoe je dat nou op een eenvoudige manier na kunt maken. Lapjes gewoon over elkaar gelegd dus!
zohe wauw echt super gedaan!
helemaal gaaf super gemaakt
Wat gaaf!
Vind het echt hartstikke super. Net echt spijkerstofje!
WAUW....die is prachtig nagemaakt...super!!!
Super, elk detail klopt!!! Goed gedaan dames!
In 1 woord Super!! Wij hebben ook 1 uur geleden te horen gekregen dat er een jongentje is geboren in onze vriendenkring, ben benieuwd naar hun kaartje , kan ik die ook gaan namaken
Maar nogmaals: hij is geweldig!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geweldig geboorte taartje door....