Onderwerp: Voor mama niet te zoet...
Daarom mocht er geen marsepein op de zijkanten... Chocovlokken waren wel goed. En ik moet zeggen dat het toch best leuk lijkt!

Vulling: laagje Koenie's aardbeienmousse en laagje botercreme
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor mama niet te zoet...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Daarom mocht er geen marsepein op de zijkanten... Chocovlokken waren wel goed. En ik moet zeggen dat het toch best leuk lijkt!

Vulling: laagje Koenie's aardbeienmousse en laagje botercreme
Best leuk?? Hartstikke leuk! En je bloemen zijn prachtig!! Hoe heb je dat gedaan?
ik vind het ook een lieffie!!
Leuke taart,en heerlijk roze.
Heel apart, mooi effect, ziet er toppie uit.
Ik vind hem echt heel leuk.
ik heb hem meteen opgeslagen hoor! Tja niet iedereen houdt van marsepein en dit is een knap alternatief ...vind hem toch wat zoetjes
dankzij de kleur. H
Leuk zeg! Je bovenkantje is ook mooi 
Heb je dat met een sierrand uitgestoken? Is dat niet moeilijk om dan mooi rond te krijgen?
Best leuk?? Hartstikke leuk! En je bloemen zijn prachtig!! Hoe heb je dat gedaan?
Twee bloemen uitgestoken, op elkaar gelegd en streepjes in gemaakt met de shell-tool. Daarna met roze dust de puntjes van de bloemen gekleurd, en het hartje er op gelegd... Best simpel eigenlijk, maar een leuk effect! 
Leuk zeg! Je bovenkantje is ook mooi
Heb je dat met een sierrand uitgestoken? Is dat niet moeilijk om dan mooi rond te krijgen?
Nee, valt wel mee! Ik heb de bakvorm op een lap marsepein gelegd, en dan gewoon met de sierranduitsteker stukje voor stukje afsteken. Snap je? 
Heel mooi en slim ook! ben ook heel benieuwd hoe je die bloemen zo heb gekregen!
groetjes El
Hartstikke leuk en origineel gedaan. Mooie bloemen en leuk met die sierrand!
Ik vind het ook wel wat hebben zo zeg. Erg leuk gedaan.
Deze vind ik superrrrrrrr 
Superleuk taartje dit! Een heel leuk effect met die choco-vlokken. En je bloemen vind ik prachtig!
Leuk gedaan zo en de vlokken kleuren goed bij het roze
helemaal leuk zeg 
Wat een mooie oplossing! Ik ben stiekem wel een beetje nieuwsgierig waarom er geen marsepein op de zijkant mocht, en wel bovenop... Gewoon omdat ze dat mooier vonden? ( Als dat de reden was hebben ze gekregen wat ze wilden; ik vind het een prachtig resultaat!)
Ik ben stiekem wel een beetje nieuwsgierig waarom er geen marsepein op de zijkant mocht, en wel bovenop... Gewoon omdat ze dat mooier vonden?
Nou, ze vind marsepein op de zijkanten dan zo zoet op het laatst (dus als je je puntje van voor naar achter eet!
). Bovenop mocht wel, omdat het toch wel mooi is!
Ik snap het! Eigenlijk heeft ze wel gelijk, en ik ga jouw oplossing zeker onthouden, voor af en toe.
Ik vind hem er erg leuk uit zien zo
Leuke oplossing 
prachtig ziet ie eruit!
Ik vindt hem echt prachtig. En ik heb hem opgeslagen in mijn gepikte taart ideeen.
Zier er heel gezellig uit dit taartje en een heel goed idee voor mensen die eigenlijk wat minder marsepein op hun taartje willen hebben.
Ziet er heel leuk uit,mooi dat roze randje aan de bloemen,staat leuk.
Dat ziet er hartstikke leuk uit!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor mama niet te zoet...