Onderwerp: geboortetaart en de 16 versierde cake's voor reünie .
De geboortetaart voor Fenne heb ik een 2 weekjes geleden gemaakt voor een collega. Vond hem zelf niet zo bijzonder gelukt, de ooievaar op zich wel, maar de afwerking van de taart niet en hij ging me ook nog eens super in elkaar zakken 
Maar goed, collegaatje vond hem wel erg mooi en lekker!

Gisteravond hadden we de reúnie. Erg leuk. Van mijn oma, en daar de broers en zussen van en dan van elke tak weer omlaag waren bijna al ooms en tante's en neven en nichten maar dus ook erg veel achterneefjes en nichtjes aanwezig. In totaal zo'n 150 man.
Heel erg veel leuke reactie's gehad en ik werd ook nog eens extra bedankt in de toespraak van de organisatie 
De cake ging in eerste instantie lang niet helemaal op, maar rond een uur of 11 werd hij nogmaals tevoorschijn gehaald en toen ik naar huis ging om 01.00 was alle chocolade cake op en van de gewone waren er geloof ik nog een 2 cake's over en nog wat plakjes.
Heb er ontzettend veel werk aan gehad, vooral in de voorbereiding van alle vlinders. Maar vond het wel ontzettend leuk om te doen en was ook erg blij met het resultaat!

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~