Onderwerp: Pink "Ribbon" Uitsteker
Ik ga een vriendin helpen met oa. een taartenverkoop actie, ze doet dit om geld in te zamelen voor a sisters hope (echt een geweldig doel), op een markt in Alkmaar.
Ze doet mee met een 60 km sponsorloop voor borstkanker waarvoor zijn minimaal 1500 euro aan sponsorgeld moet inzamelen en da's best wat ! En aangezien ik middenin de cupcake bakken verslaving zit vond ik dat ik best wel wat cakejes kon bakken voor haar, tenslotte moet zij al het harde werken doen....
Nu leek het mee leuk om hiervoor een uitsteker te vinden met zo'n ribbon vorm, je weet wel die een hoop goede doelen in verschillende kleuren gebruiken om bekendheid te geven aan het doel
Heeft iemand enig idee of dit bestaat ?
Oh en mocht iemand mee willen doen en wat voor haar bakken zodat ze haar sponsorgeld kan verhogen, weet ik zeker dat ze dat helemaal geweldig zou vinden. Je kunt hier meer info vinden over haar actie.
Zo super dat ze dit allemaal doet want er komt echt eenhoop organisatie bij kijken, even 1500 euro inzamelen en dat allemaal omdat ze het vindt dat "het goed voelt om eindelijk eens iets te kunnen doen 'tegen' borstkanker in plaats van mij altijd machteloos te voelen als iemand in mijn omgeving geconfronteerd wordt met deze diagnose..."
hihi sorry voor het enorme lange verhaal maar vind het zo geweldig wat ze doet !
Danielle Slingerland