1

Onderwerp: Pink "Ribbon" Uitsteker

Ik ga een vriendin helpen met oa. een taartenverkoop actie, ze doet dit om geld in te zamelen voor a sisters hope (echt een geweldig doel),  op een markt in Alkmaar. 

Ze doet mee met een 60 km sponsorloop voor borstkanker waarvoor zijn minimaal 1500 euro aan sponsorgeld moet inzamelen en da's best wat ! En aangezien ik middenin de cupcake bakken verslaving zit vond ik dat ik best wel wat cakejes kon bakken voor haar, tenslotte moet zij al het harde werken doen....

Nu leek het mee leuk om hiervoor een uitsteker te vinden met zo'n ribbon vorm, je weet wel die een hoop goede doelen in verschillende kleuren gebruiken om bekendheid te geven aan het doel

http://www.geocities.com/SoHo/2703/pink_ribbon_gs.jpg

Heeft iemand enig idee of dit bestaat ?

Oh en mocht iemand mee willen doen en wat voor haar bakken zodat ze haar sponsorgeld kan verhogen, weet ik zeker dat ze dat helemaal geweldig zou vinden. Je kunt hier meer info vinden over haar actie.

Zo super dat ze dit allemaal doet want er komt echt eenhoop organisatie bij kijken, even 1500 euro inzamelen en dat allemaal omdat ze het vindt dat "het goed voelt om eindelijk eens iets te kunnen doen 'tegen' borstkanker in plaats van mij altijd machteloos te voelen als iemand in mijn omgeving geconfronteerd wordt met deze diagnose..."

hihi sorry voor het enorme lange verhaal maar vind het zo geweldig wat ze doet !

Re: Pink "Ribbon" Uitsteker

oeps ik zit te bedenken dat het misschien makkelijker is om gewoon van een strookje roze marsepein of fondant zelf even eentje te "vouwen" ....

3

Kan je niet beter zelf stroken snijden en ze dan in die vorm maken?

Veel taart plezier

4

er bestaan pink ribbon cookie cutters, misschien ook wel in mini-versie. Je kan ze bestellen vanuit Amerika want ik denk niet dat je ze hier ergens kan krijgen.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

5

foutje, had het hier boven geschreven artikel niet gezien.

Veel taart plezier

hoi,

volgens mij had denisuh ook zo iets als uitsteker, vraag het haar anders even via de mail

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

7

Zou inderdaad gewoo een strookje omvouwen. Kost je vast stukke minder centjes. En daar kun je dan in de shop weer lekker iets anders voor uitzoeken, wat je niet zelf kunt maken!

8

bij planetcake.nl verkopen ze een bakblik ervan

groetjes

9

hoi!
heb voor mijn taart gewoon 'slangetjes' van marsepein gedraaid en die in een lus gelegd en iets platgedrukt , zo heb je ook een pink ribbon vorm.
succes! En tot 11 en 12 oktober! ;)

groetjes Ellen

10

http://www.kitchenkrafts.com/category.a … 1221397321

Getting married march 17th 2009...

thanks, uiteindelijk zijn ze goed zonder gelukt hoor. Staan al in de parade !