Onderwerp: Bob/Jurk stapel
Hallo Allemaal,
Allereerst even m'n complimenten aan iedereen voor alle mooie creaties.
Het verloop in de parade is zo hoog, dat het niet meer bij te houden is om overal op te reageren, maar bekijken doe ik ze allemaal.
Ca. 2 weken geleden kreeg ik een opdracht binnen voor een verjaardagstaart. Het moest een stapeltaart worden. De opdrachtgeefster is langs geweest en liet me zien wat haar wensen waren en welke kleuren zij graag wilde. Het moest een bob de bouwer/prinsessen stapel worden. Het leek mij een hele leuke opdracht, maar om daar een geheel van te maken, dat is andere koek. Er kwam een week later ook nog een meptaartje bij in BdB stijl.
Ik heb een paar figuren geboetseerd, en heb Titus de kat vlekken gegeven als of hij degene was die de verfemmer heeft omgegooid. De voetstappen volgen hem over
de taart. Het was de bedoeling dat wendy nogal verschrikt zou kijken naar de omgevallen emmer en de voetstappen van titus over de taart, ik had niet veel ruimte om de boetseersels kwijt te kunnen. Maar ben niet ontevreden over mijn allereerste boetseersels, en allereerste jurk.
Voor de jurk had ik een oproepje geplaatst in Babbel,
ik ben terecht gekomen bij Jol321 die voor mij de biscuit heeft gebakken.
Nog heel hartelijk bedankt Jolanda! Was er superblij mee 
Hier dan de taarten, allen op verzoek gevuld met bc en aardbeienjam