1 Laatst bewerkt door severn (14-09-2008 10:25)

Onderwerp: High tea taartje

Vanavond druk bezig geweest met allerlei lekkernijen voor een vriendinnenmiddagje morgen! We gaan dan aan de high tea!!!
Wilde vandaag alleen de cakebonbons en mini cupcakes maken maar ik hield beslag over, dus toen ik klaar was met de rest nog maar even dit 2 persoonstaartje gemaakt!

Morgen nog een grote taart maken waar ik deze week druk voor heb geboetseerd, dat was mijn eerste keer boetseren! Morgen komen er dus nog foto's van het kleine gebak en van mijn grote taart!

Dit kleintje is gevuld met mona toetje van de maand vanille yoghurtpudding met mango en passievrucht en met lemoncurd! Bekleed met fondant!

Was trouwens de eerste keer dat ik een klein hartje heb bekleed, ging geweldig....geen enkele vouw! Maar wat denk je, zitten er verdorie kleine stofjes in mijn witte fondant!! Grrrrrrrr.....vandaar de lieve hartjes!! :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C3GPLWAV.jpg

Bedankt voor het kijken, kom maar op met jullie ongezouten mening!!! ;) :lol:

*even nieuwe foto geplaatst die ik vandaag heb gemaakt bij daglicht*

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

2

Re: High tea taartje

Wat een lief hartje!Veel plezier met de high tea :9

groetjes mariska

3

Wat een lieverdje.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

wat een leukerd

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

Wat een schatje. En High Tea is leuk:P

6

Een leuk hartje!!

Heel veel plezier!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Leuk :)

8

Heel lief!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Deze vulling is echt een aanrader, wat heb ik toch zitten smullen!!!!!! :9

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

10

Een heel lief,leuk taartje.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl