1 Laatst bewerkt door Martinique (11-09-2008 22:15)

Onderwerp: Mooie glitters

Ik heb van dat zilveren/gouden en bronzen poeder, maar ik vind dat niet echt glitteren.
Ik zoek echt mooie glitters, welke moet ik dan precies hebben?

Oh ja ik heb ook van dat groffe spul (edible glitter white), maar dat vind ik niks. Of gebruik ik het verkeerd? (heb het al fijngemalen, maar das ook niet wat ik bedoel :) )

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

Re: Mooie glitters

Welke heb je dan precies?

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

3

Edabel Art is wat jij zoekt :Y

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Of Magic Sparkles van SK. Da's nog steeds mijn favoriete glittertje :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Carin schreef:

Edabel Art is wat jij zoekt :Y

Edable Art is een merk dan weten we nog niet welke je bedoelt.

Mvg Claudia

6

Het is de naam van het merk en het produkt voor zover ik weet. En de kleur, tsja, dat is moeilijk kiezen.

Magic sparkles vind ik persoonlijk ook helemaal geweldig, maar alleen op een lichte ondergrond.
En het is iets minder "glitters" dan "glitters"
hoe leg ik dit nu weer uit :s
Anyway, echte glitters heeft Edable Art! Dat zijn de glitters die PP in haar boeken gebruikt, misschien heb je zo een idee van wat ik bedoel.

Groetjes, Carin

Ja ik heb het even opgezocht het is super glitter.

Mvg Claudia

8

En waar kun je die Edible Art vinden? Want die van PP vind ik supermooi!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

Ik doe ook vaak wat magic sparkles door mijn goud of zilver, dan wordt het wel mooier vind ik. Dan doe ik bijvoorbeeld een theelepeltje van het

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Pearl dust, in alle kleuren in mijn favorietje! Geeft alle kleuren een lekker glimmertje.
Maar ik mix ook wel de magic sparkles met goud, werkt ook goed.

11

Ff een stom vraagjhe, maar soms zi eik zilver of goud kleurig marsepein... is dat dan gespoten of doe je die pearl dust erdoor kneden?
Want ziet er vaak uit alsof het echt de kleur van de marsepein is.

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

12

Ik gebruik dan Luster Dust en dat verf je als het ware erop. Dus niet er door kneden.

Mvg Claudia

13

Ik zie het merk edable art langskomen. Daar wil ik toch wel wat over kwijt. Een groot aantal producten van Edable Art zijn, let op: NIET EETBAAR!. Er staat dan op het potje dat het NON-TOXIC is, dat wil zeggen dat je het wel op je taart kunt gebruiken of op je decoraties, maar dat het eigenlijk niet bedoeld is om op te eten. Het merk Edable lijkt alsof alles eetbaar is (Edible overigens) maar het is dus maar een merknaam. Let dus goed op wat je koopt.

Ik weet niet of je ons nieuwe merk Sugarflair hebt gezien in de shop, die heeft bijvoorbeeld ook een Brilliant Gold, die glanst veel meer. Maar als je echt die glitters zoekt uit het PP boek, dat is inderdaad Edable Art geweest.

Wij hebben er als shop voor gekozen om het merk niet te voeren om bovenstaande reden, wij verkopen dus alleen glitters die

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

14

:-O Echt waar? Dus die mooie glimmers op de cupcakes in het boek van PP zijn niet eetbaar? En ze doet er zo'n dikke laag op! Nogal teleurstellend, is dus alleen voor "de mooi" ... :( Ik ga dan maar gauw in de webshop kijken naar alternatieven! :-D

Groetjes, Adrienne

15

Echte alternatieven vind je helaas niet Adrienne :(. Dat maakt de hier bedoelde glitters ook zo gewild. Het zijn gewoon de mooiste, de enige die de naam glitter echt waardig zijn. En je moet natuurlijk niet vergeten dat je de glitters voornamelijk gebruikt op hele kleine stukjes, zoals letters, bloemetjes e.d. Als je dat opeet krijg je daar heus niks van hoor. Omdat het uiteindelijk non toxic is.
Als je een heel potje zou leeglepelen... tsja dan wordt het anders :D

Groetjes, Carin

16

Carin, daar heb je ook weer gelijk in. En soms is "voor de mooi" ook wel reden genoeg! :D Ik wacht voorlopig met smart op een bestelling van webshop die mijn zus voor me mee gaat brengen, en daar zitten de Magic Sparkles bij, ik ga eerst daar maar eens van genieten!
(edit) Wilde hier op je uitzending reageren, maar dat hoort hier niet, vind ik. Doe ik dus maar in het betreffende topic!

Groetjes, Adrienne

17

Inge schreef:

Ik zie het merk edable art langskomen. Daar wil ik toch wel wat over kwijt. Een groot aantal producten van Edable Art zijn, let op: NIET EETBAAR!. Er staat dan op het potje dat het NON-TOXIC is, dat wil zeggen dat je het wel op je taart kunt gebruiken of op je decoraties, maar dat het eigenlijk niet bedoeld is om op te eten. Het merk Edable lijkt alsof alles eetbaar is (Edible overigens) maar het is dus maar een merknaam. Let dus goed op wat je koopt.

Ik weet niet of je ons nieuwe merk Sugarflair hebt gezien in de shop, die heeft bijvoorbeeld ook een Brilliant Gold, die glanst veel meer. Maar als je echt die glitters zoekt uit het PP boek, dat is inderdaad Edable Art geweest.

Wij hebben er als shop voor gekozen om het merk niet te voeren om bovenstaande reden, wij verkopen dus alleen glitters die

Liefs Martinique

18

de glittertje verteren niet, ze komen er zo uit als ze er ingaan, je krijgt achteraf 'glitterstr...' lol

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

19

:lol: Die gedachte was ook al bij me opgekomen, maar zo mooi als jij had ik het niet onder woorden kunnen brengen, Wendy!

Groetjes, Adrienne

20

ze zijn in ieder geval heeeeeeeeeeeel erg mooi en iedereen wil ze blijkbaar. Ze zijn zowat overal uitverkocht en Edable Art kan niet goed bijhouden met leveren. Ik heb er pas gekocht van een ander merk : crystal colours UK - sparkling range (een fijner soort) maar nog niet uitgeprobeerd.

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

21

Je kan die edable art wel eten hoor, de disco glitter dan he, je strooit er maar minimaal iets op en het is non toxic en in water oplosbaar. Ik heb het al diverse malen gebruikt en ze hebben er niks van gekregen hoor. Het word iets anders als je het hele potje in 1 keer erop strooit. Ik heb ze bij planetcake gekocht voor 4,95 en die hebben echt alle kleuren.

22

ers schreef:

Je kan die edable art wel eten hoor, de disco glitter dan he, je strooit er maar minimaal iets op en het is non toxic en in water oplosbaar. Ik heb het al diverse malen gebruikt en ze hebben er niks van gekregen hoor. Het word iets anders als je het hele potje in 1 keer erop strooit. Ik heb ze bij planetcake gekocht voor 4,95 en die hebben echt alle kleuren.

Dan ga ik het toch maar eens bestellen ;)

Liefs Martinique

Berichten [ 22 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren