Onderwerp: koekjeshuisje
en maple leaf koekjes. Met vreselijke slechte foto's ! Kon ze alleen in het donker maken wegens 's avonds begonnen en smorgens al de deur uit.
http://www.standaarduitgeverij.be/boeke … 9002239533
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekjeshuisje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en maple leaf koekjes. Met vreselijke slechte foto's ! Kon ze alleen in het donker maken wegens 's avonds begonnen en smorgens al de deur uit.
de foto's zijn nog duidelijk hoor. wat een leuk idee, zo'n huisje. heel mooi gemaakt.
mooiiiiiiiiiii en met die sneeuwmannekes.
mijn deeg is klaar voor mijn eerste huisje :-))
Oooh, ziet er echt h
Super cool!!!
Wat schattig! Heel mooi gemaakt!
Mooi!!!! Ook leuk voor kerst! Knap gemaakt!
Gaaf zeg.
I love koekhuisjes! Die dingen zijn gewoon geweldig, jouwn uitwerking is ook prachtig voor al het sneeuwpopstelletje zijn erg cute!
heel erg mooi huis heb je gemaakt
Ooooooh, leuk!!!! Deze staat ook nog steeds op mijn verlangslijstje! Je hebt 'm weer mooi gemaakt!
Prachtig!
Wat een leuk huisje zeg! Heel mooie gedaan!
De koekjes vind ik ook prachtig!
Ontzettend leuk dat koekhuisje ik ga hem nog eens maken maar dan met mijn dochtertje, die koekjes zijn ook helemaal geweldig!
Oooh die sneeuwpoppetjes zijn leuk!
dankzij de functie 'toon alle topics' zie ik nu welke creaties ik van jou gemist heb, deze is er dus
prachtig
o heel erg mooi gemaakt
Leuk hoor!! als mijn foto's er zo uitzagen zou ik al heel blij zijn!!
Grappig!!!!!!!!! En de foto;s zijn duidelijk hoor!!!
Het productiehuis van dat programma " droomhuis onder de zon" (vitaya ? Vijftv ? geen kabel dus kijk ook nauwelijks televisie) had dit besteld voor het koppel dat naar canada wilde .
En hun logo en canada moesten in het huisje verwerkt zijn. En wat maple leaf koekjes erbij.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekjeshuisje