Re: tulpjes bruidstaart
Erg lief. Rustig, en (misschien wel daardoor) heel erg mooi en sjiek!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tulpjes bruidstaart
Erg lief. Rustig, en (misschien wel daardoor) heel erg mooi en sjiek!
Mooi hoor!
Heel mooi.
Heel bijzonder en mooi deze bruidstaart!! 
De tulpjes zijn erg schattig gemaakt !
wat een prachtige taart..
mooie kleur tulpjes echt super lief!!
Eenvoud siert zeggen ze toch? Hij is heel mooi.
Wat een prachtige stijlvolle taart!!!
Vind 'm wel erg klassiek, vind jou stijl juist altijd zo leuk!! Maar hij is natuurlijk wel mooi.
Hij is mooi geworden zeg, heel rustig, met hele lieve tulpjes.
ooo ik vind hem ook prachtig lekker gevoel voor je ego he horen dat de smaak bij jou toch het lekkerst was goed zo
wauw dat is echt een hele leuke bruidstaart
Heeeeeeeeeeeelllllllllllll mooi, maar zo anders als we van je gewend zijn!
O, wat een schatjes, die tulpen. Enne, chipolatacreme? Mmmm, hoe maak je dat?
Hele mooie rustige taart! Een heel andere Wendy taart vind ik, maar je ziet jouw stijl er nog wel steeds 'doorheen'.
de taart is lekker ipv wat is die mooi, weer eens wat anders om te horen voor je.
hij is mooi geworden, maar mis iets. wat kan ik niet zeggen. normaal zal je zeggen een echte wendy taart.
de taart is lekker ipv wat is die mooi, weer eens wat anders om te horen voor je.
hij is mooi geworden, maar mis iets. wat kan ik niet zeggen. normaal zal je zeggen een echte wendy taart.
Hihi, gelukkig niet i.p.v.

Of ze hem mooi vonden weet ik nog niet, ze waren nog lang niet aanwezig toen ik weg ging. 
Het is ook wel een heel andere stijl dan wat ik vaak maak maar ik vond het toch wel leuk om te doen, o, en hij heeft geen glitters voor de verandering.
Mischien mis je dat. 
O, wat een schatjes, die tulpen. Enne, chipolatacreme? Mmmm, hoe maak je dat?
Ik gebruik een chipolata mix, heel lekker en simpel.
Dat maak je aan met wat water en dan mix je het door de slagroom.
Nou ben ik niet van de slagroom in de taart dus ik probeerde het door de botercreme, veeeeeel lekkerder heb ik al van menig bruidspaar gehoor. 
oo Wendy hij is geweldig, idd een ander stijl dan "we" gewend van je zijn, maar wel weer een geweldig mooie stijl 
Mijn taart Godin!
Een prachtige bruidstaart, rustig en stijlvol. Persoonlijk vind ik het jammer dat het bruidspaar die topper erop wilde. Die past er wat mij betreft niet bij. Klant is koning...
'k zal maar ff inzoomen in je album want ik vind je tulpjes pr8ig! Ff kijken hoe dat in elkaar is geniefeld
Wow..die tulpjes..die zijn echt goed!!! Daar heb je zeker neit toevallig een how to van? Of een duidelijke uitleg?
Erika
tja, wat kan ik nog zeggen?? schit-te-rend!!!
Misschien geen echte Wendy taart, maar ik vind hem SCHITTEREND!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tulpjes bruidstaart