Re: Supertrots op mijn eerste bruidstaart!!!
Wat een vrolijke taart!!!!!!! Mooi gedaan hoor.Laat die man maar L*LLEN 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Supertrots op mijn eerste bruidstaart!!!
Wat een vrolijke taart!!!!!!! Mooi gedaan hoor.Laat die man maar L*LLEN 
erg kleurrijk , mooi hoor !
gave taart hoor!
Leuk hoor...leuke knalkleuren en ik hoop dat je nagel niet in de chocosnippers is verdwenen??
Maakt het geheel wel extra crunchy denk ik...hehehehe
JS
hij is gaaf, leuk met al die kleurtjes
Wat een vrolijke mooie taart! En inderdaad erg goed gelukt!
groetjes Sas
Daar kan je met recht trots op zijn, mooie taart
Mijn stijl is het niet, maar het lijkt me wel een hele leuke taart om te maken. Die bloemenzee geeft ook een erg leuk effect!
H
Het personeel vond hem geweldig (behalve 1 man, die stond erbij te kijken van: wat ben JIJ een prutser en ging en allemaal tips geven... maar ja)
pfff bla bla bla
Ik heb hem hier laten zien en ze vinden hem allemaal geweldig! Wat een koekenbakker die man, geef mij maar een taartenbakker
Daar word ik helemaal vrolijk van! mooi gemaakt zeg!
Mooi!!
Ik ben dan toch wel benieuwd naar de tips die de beste man nog dacht te moeten geven.
Dat moeten toch wel hele profi tips geweest zijn, want ik kan met mijn hobby-isten inzicht weinig ontdekken wat er niet goed uit ziet.
Erika
Wauw, die is echt gaaf!
Tuurlijk vind je 'em zelf ook mooi! (Zou raar zijn als dat niet zo was, hoor
)
Ik vind hem ook erg mooi!
Erg mooi !
Ik ben dan toch wel benieuwd naar de tips die de beste man nog dacht te moeten geven.
Dat moeten toch wel hele profi tips geweest zijn, want ik kan met mijn hobby-isten inzicht weinig ontdekken wat er niet goed uit ziet.Erika
Hij gaf tips over hoe ik de strik en de linten zou moeten bevestigen (mmet stikstof en slagroom) Denk dat ik vrij bot gezegd heb dat het zo ook wel blijft zitten
;D
Hij is echt top! :Leuk hoor, erg gezellig en mooi afgewerkt. De strik vind ik ook erg leuk! Enne die bijdehand, gewoon laten l$@%llen zouden we hier dan zeggen :-D
nou ik vind dat je een mooie taart gepruts hebt 
Nou ik vind hem super!! Ik hou wel van felle kleuren. Je hebt hem mooi gemaakt!
En terecht trots, hij is erg mooi!!
Heel mooi zeg! Mooie kleurtjes, past helemaal bij elkaar!
ik vidn het superleuke kleuren en leuk dat er 1 heel drukke gebloemde tussenzit. dat maakt het net weer ff speelser
Heel mooi geworden!
Mooi resultaat, aparte kleuren, ziet er vrolijk uit!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Supertrots op mijn eerste bruidstaart!!!