Onderwerp: bruidstaart met geboetseerd paartje
Voor vrienden van mijn broer deze bruidstaart gemaakt, mijn broer heeft hem net opgehaald, Franeker is me n
http://www.karenscakecreations.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart met geboetseerd paartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor vrienden van mijn broer deze bruidstaart gemaakt, mijn broer heeft hem net opgehaald, Franeker is me n
Waeen leuke taart,en leuk van je verhaal dat toen ze op je site keken ze helemaal verbaasd waren,je paartje vind ik heel leuk geworden.
leuk geworden hoor, lekker fris taartje!
JS
Jeetej wat een schatje van een taart zeg! Vind je topper ook echt een topper! Leuk gemaakt hoor!
Leuk verhaal en mooie taart. 
Ik vind je bruidspaartje knap geboetseerd! 
saskia
Staat weer leuk zo op de standaard. Prachtig paartje!! Dat doe ik je niet na!
Wat ik een beetje mis aan de taarten is een mooi onderrandje, dan vind ik 'm iets afgewerkter. (Goed bedoeld hoor)
Staat weer leuk zo op de standaard. Prachtig paartje!! Dat doe ik je niet na!
Wat ik een beetje mis aan de taarten is een mooi onderrandje, dan vind ik 'm iets afgewerkter. (Goed bedoeld hoor)
ik zie wat je bedoelt maar in het echt vond ik het niet nodig de rand was mooi strak en het bruidspaar wilde niet teveel poespas. misschien was gewoon een dun sliertje langs de rand wel mooi geweest, helaas kan er nu niks meer aan doen...
enne ik zie het ook als positieve kritiek hoor!
ze zijn leuk zeg, en wat een schattige taartjes eronder met die bloempjes.......erg leuk
Prachrtig gedaan zeg! Een erg mooi geheel!
Mooi ! heb je het paartje vast gemaakt op de taart ?
hoe ?
en wat voor vulling zit er in ?
en is hij bekleed met fondant ?
wat een vragen he ?

Mooi ! heb je het paartje vast gemaakt op de taart ?
hoe ?
en wat voor vulling zit er in ?en is hij bekleed met fondant ?
wat een vragen he ?
het paartje zit met spaghetti vast in de taart 
vulling staat erbij hoor maar speciaal voor jou nog een keer:
de bovenste en de onderste taart gevuld met citroenkwarktaartpudding en lemoncurd en de middelste met champagnecreme en aardbeienjam.
bekleed met marsefond ( half marsepein half fondant)
nog meer vragen 
trouwens mijn broer belde net de taart staat buiten in Franeker want dáár is het mooi weer met een klein zonnetje, en de taart was heel aangekomen en was door het personeel goedgekeurd.
Oow hij is leuk zeg. En wat heb je het paartje mooi geboetseerd.
Oow hij is leuk zeg. En wat heb je het paartje mooi geboetseerd.
Mooi verhaal en een nog mooiere taart!
Een mooie taart met bruidspaartje heb je gemaakt!!
Dat is een mooi bruidspaar! Wat leuk - en terecht!- dat je broer zo de loftrompet over je uitsteekt. ( Ik heb ook even op je site gekeken :-) )
Wat een leuke taart. Die rode bloemetjes zijn lief en vrolijk. Je bruidspaar ziet er goed uit! Ik doe het je niet na.
En waarom is het in Franeker wel mooi weer? Hier komt het al vanaf 12 uur met bakken uit de lucht 
Nou ja, wel heel fijn voor het bruidspaar dat de zon daar schijnt!
frummeltje schreef:Mooi ! heb je het paartje vast gemaakt op de taart ?
hoe ?
en wat voor vulling zit er in ?en is hij bekleed met fondant ?
wat een vragen he ?
het paartje zit met spaghetti vast in de taart
vulling staat erbij hoor maar speciaal voor jou nog een keer:
de bovenste en de onderste taart gevuld met citroenkwarktaartpudding en lemoncurd en de middelste met champagnecreme en aardbeienjam.bekleed met marsefond ( half marsepein half fondant)
nog meer vragen
trouwens mijn broer belde net de taart staat buiten in Franeker want dáár is het mooi weer met een klein zonnetje, en de taart was heel aangekomen en was door het personeel goedgekeurd.
sorry had over de vulling heen gelezen..
ja heb nog een vraagie ... heb je de marsepein ook nog wit gemaakt van te voren met witte kleurstof /
moet waarscijnlijk ook een witte maken binnen kort...
fijn dat ie heel is aangekomen en goed gekeurd , dat zijn leuke complimenten !
ik heb de marsepein niet wit gemaakt!
ik heb de marsepein niet wit gemaakt!
tjee wat zijn ze dan mooi wit!
ga ikdus ook maar zo doen!
weer wat van je geleerd
ze zijn niet spierwit maar zeker wel wit! probeer het maar al is marsepein witmaken ook zeker een hele goeie want dat heb ik pas gedaan en dat ging ook super!
ze zijn niet spierwit maar zeker wel wit! probeer het maar al is marsepein witmaken ook zeker een hele goeie want dat heb ik pas gedaan en dat ging ook super!
tnt deed ik marsepein wit maken, (redelijk wit )en dan mengen met fondant.
weetje ik heb altijd zo last van pluisjes en stofjes op wit , heb jij daar last van gehad ?
Karen75 schreef:ze zijn niet spierwit maar zeker wel wit! probeer het maar al is marsepein witmaken ook zeker een hele goeie want dat heb ik pas gedaan en dat ging ook super!
tnt deed ik marsepein wit maken, (redelijk wit )en dan mengen met fondant.
weetje ik heb altijd zo last van pluisjes en stofjes op wit , heb jij daar last van gehad ?
ja pluisjes en zo heb ik ook wel ik werk met lichte kleren aan en veeeeeel handen wassen!
wat een leuke koppies hebben het bruidspaar
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart met geboetseerd paartje