1

Onderwerp: Hi!

Hallo allemaal,

Ik zie dit topic nu pas, ben nu al een week lang onvoorgesteld op dit forum aan het rondneuzen (foei!), maar bij deze: Ik ben Kim, 24 jaar en woon in A'dam. Ik ben net afgestudeerd en nu op zoek naar een baan. Heb nu even veel vrije tijd dus en had wel zin in een nieuwe hobby om die tijd ten minste een beetje nuttig te besteden.  Het is 'taarten' geworden. Ik ben deze week gelijk aan de slag gegaan. Maandag cupcakes gemaakt en met marsepein en botercreme opgeleukt en 2 kleine gebakjes, dinsdag bonbonnetjes gemaakt en gisteren koekjes gebakken. Heb al heel wat spulletjes ingeslagen om binnenkort aan het 'echte werk' te beginnen: grote taarten! Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis/ tips op dit forum, ik ben er nu al niet meer weg te slaan!

Liefs,

Ymmik

2

Re: Hi!

welkom op dit gezellige forum en wat ben je al aan bakken geweest :D ben heel benieuwd naar je creaties....

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image930.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Hoi welkom hier !

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

5 Laatst bewerkt door madhuri (01-04-2009 11:43)

Groetjes Madhuri

ymmik schreef:

Hallo allemaal,

Ik zie dit topic nu pas, ben nu al een week lang onvoorgesteld op dit forum aan het rondneuzen (foei!), maar bij deze: Ik ben Kim, 24 jaar en woon in A'dam. Ik ben net afgestudeerd en nu op zoek naar een baan. Heb nu even veel vrije tijd dus en had wel zin in een nieuwe hobby om die tijd ten minste een beetje nuttig te besteden.  Het is 'taarten' geworden. Ik ben deze week gelijk aan de slag gegaan. Maandag cupcakes gemaakt en met marsepein en botercreme opgeleukt en 2 kleine gebakjes, dinsdag bonbonnetjes gemaakt en gisteren koekjes gebakken. Heb al heel wat spulletjes ingeslagen om binnenkort aan het 'echte werk' te beginnen: grote taarten! Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis/ tips op dit forum, ik ben er nu al niet meer weg te slaan!

Liefs,

Ymmik

6

Nou welkom hoor Kim...veel plezier met bakken en decoreren ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Bedankt allemaal!!

8

Welkom hier dan ook maar h