1

Onderwerp: Water vergeten!

Ik heb net een taartje van 15cm gemaakt, had de springvorm hoger gemaakt met bakpapier - en hij is ZOOOOO hoog! Ik helemaal gelukkig.
Ga ik de spullen opruimen.. staat m'n water er nog die erbij moest. Heb de mix van de webshop. Had voor 20cm gemaakt, en mis nu 27ml in m'n cake. Hij ziet er verders perfect uit van de buitenkant. Kan dit kwijt, dat ik het water vergeten ben?

Groetjes Laura!

2

Re: Water vergeten!

Het lijkt mij geen kwaad kunnen. Snijd hem even door, dan weet je het. Maar ik denk dat een biscuit bakken zonder water ook gewoon heel goed gaat hoor. Misschien wordt het wat droog, voor alle zekerheid trempeer je hem gewoon niet te zuinig :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Ow, dat gebeurt mij ook zo vaak :lol:
Geen last van verder, ook niet dat het te droog wordt.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

nou, volgens mij ben ik heel dom geweest. ik heb ook die biscuitmix gebruikt van de shop, maar ik heb 440 ml water bijgevoegd. Alleen ziet hij er van buiten wel mooi uit. de kantjes smaken wel. weet nou niet of ik het goed of fout heb gedaan. volgens moest er maar 44 ml water bij. was even in de war. ik had een vorm gebruikt van 28 cm. graag wat commentaar van jullie.

5

Gewoon even doorsnijden,
dan weet je hoe hij er vanbinnen uitziet...

Is je mix niet heel erg dun geweest dan en hoe groot is hij geworden...

6

arti schreef:

nou, volgens mij ben ik heel dom geweest. ik heb ook die biscuitmix gebruikt van de shop, maar ik heb 440 ml water bijgevoegd. Alleen ziet hij er van buiten wel mooi uit. de kantjes smaken wel. weet nou niet of ik het goed of fout heb gedaan. volgens moest er maar 44 ml water bij. was even in de war. ik had een vorm gebruikt van 28 cm. graag wat commentaar van jullie.

Hihi, 440 ml. lijkt me erg veel, volgens mij was hij dan erg dun of niet?

7

Hij was wel dun, maar er zat nog wel een body in. hij was wel groot geworden, maar ik kon hem maar 1 keer doorsnijden. ik ga van die maar een meptaartje maken voor mijn neefje. ik heb vanacht het nog een keer geprobeerd, maar dan met 43 ml water hihihi. die heb ik nog niet doorgesneden, maar deze zou ik wel 2 keer kunnen doorsnijden.