1 Laatst bewerkt door Annemiek (11-09-2008 15:52)

Onderwerp: Mijn Kitchenaid beweegt zo, bij jullie ook?

Oh wat was ik blij met mijn verjaardagscadeau, een mooie zwarte Kitchenaid KSM150. Zwart zodat hij bij het Espresso apparaat van mijn man past. Hebben we zo allebei ons eigen speeltje.

Nu vind ik dat hij zo beweegt met het mixen. Vooral de achterkant beweegt heen en weer. En hij tikt soms ook. Hebben jullie dat ook?

Ben benieuwd,
Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

2

Re: Mijn Kitchenaid beweegt zo, bij jullie ook?

nope...staat zo vast als een huis en alleen mijn klokje tikt....

maw woorden ik herken bovenstaande verschijnselen niet.

Groet Corinne

3

Nou die van mij loopt soms ook over het aanrecht hoor, geen meters natuurlijk, maar met boter mengen gaat ie soms wel een beetje aan de wandel, maar ik praat over centimeters

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Ik blijf nooit bij hem als 'ie mixt omdat ik vind (denk) dat 'ie het wel alleen kan. Maar de volgende keer zal ik eens opletten...

Wat ik w

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Nou, hij loopt niet echt, maar wiebelt een beetje met zijn kont haha! Nee echt waar, de achterkant heen en weer, de voorkant minder.

6 Laatst bewerkt door amateurtje (12-09-2008 09:30)

De mijne gaat geen mm van zijn plaats, maar de kop beweegt wel wat mee, vooral bij boter met de platte menghaak. En dat tikken doet de mijne ook.

7

Hallo Annemiek,

Kijk even in het boekje dat erbij zit. Er zijn onderdelen in de mixer die langzaam los kunnen trillen, niet op een dag natuurlijk, maar langzamerhand. Soms kan het zijn dat een Kitchenaid niet helemaal goed in elkaar is gezet, of niet alles is aangedraaid, dan kan dat dus sneller gaan. Als je soms een schroefje aandraait, zit er bijv. 1 in de voet, zie je als je hem op zijn kop zet, dan merk je dat het gewoon weer goed gaat. Als je echt het idee hebt dat het niet goed is, zou ik de reparatiedienst even bellen, vaak kunnen ze je aan de telefoon helpen en anders is reparatie het eerste jaar na aankoop (of was het 5 jaar....) gratis, wel goed de aankoopbon bewaren trouwens!

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

8

Heb vandaag met de technische dienst gesproken en die man gaf aan dat als je de machine op zijn kop zet, een schroef in het 'kantelmechanisme' kan aandraaien. Ik geloof dat dat geholpen heeft.

Groetjes en bedankt voor jullie input,
Annemiek