1

Onderwerp: Van ver weg...

Hallo allemaal,

na heeeeel veel uurtjes meelezen en kijken meld ik me hier dan eindelijk in "persoon". Ook ik ben met het virus besmet, en kijk mijn ogen uit aan al het moois wat hier langs komt.

Ik woon in Nicosia, Cyprus, en iedereen die van de zomer in de hitte eens geprobeerd heeft een taart te decoreren, begrijpt dat dat in dit klimaat hier niet mee valt... Maar binnenkort hoop ik toch eens de moed te verzamelen om ook eens een taart te showen! :-)

Oh, en ik wil iedereen hier op dit forum complimenten maken voor de ongelofelijk positieve en gezellige sfeer die er is, echt geweldig!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: Van ver weg...

Hey wat leuk...weer iemand van ver weg...gezellig hoor...wens je heel veel plezier op dit gezellige en leerzame forum...lijkt me erg moelijk om in die hitte taarten te bekleden...maar dat gaat jou vast wel lukken...en vergeet niet om je baksels te showen h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Welkom op dit o-zo gezellige en verslavende forum!!!
Heel raar, maar ik denk dat jij een tijdje terug op mijn site geweest bent... niets mis mee, hartstikke leuk natuurlijk. maar ik zag toen dat er iemand uit ciprus op mijn site was geweest en ik dacht huh??? Ciprus????
Ik wens je veel plezier toe met het bakken en decoreren. En sterkte :S met het klimaat... ;)

Tot forums!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

:-D Dat zou best wel eens kunnen! Ik probeer zoveel mogelijk de kunst af te kijken van iedereen, en er zijn hier zoveel mooie websites onder de forummers, waaronder die van jou. Complimenten hoor!

Groetjes, Adrienne

Gelijk heb je hoor! Dat doe ik ook! Bij iedere taart die ik ga maken, zitten er in mijn hoofd tig taarten waar ik van alles aan ideetjes van pik! Ik heb zelfs een mapje op mijn computer met inspiratie plaatjes en foto's. Ook een heeeeele hoop van mensen van hier!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image931.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Hoi Adrienne,

welkom op het forum. En wat toevallig! Ik ga binnenkort op vakantie naar Cyprus (10 oktober). Wel niet naar Nicosia, maar naar Paphos. Mocht je nou iets nodig hebben voor de taarten wat je absoluut niet kunt vinden op Cyprus, dan wil ik dat met alle liefde meenemen voor je.

Groetjes,
Kirsten

Knuppels en rusjes,
Kirsten

8

Wat een lief aanbod! En wat leuk dat je hier op vakantie komt. Helaas is Paphos nu net het verst weg van ons, anders kon ik je persoonlijk welkom heten ;)
Enne... een grote doos van de webshop staat al klaar bij mijn zus, die komt binnenkort ook bezoek. :)

Als je wat dan ook wilt weten voor of tijdens je vakantie, laat het me weten. Ik weet zeker dat je een heerlijke vakantie zult hebben!

Groetjes, Adrienne