Onderwerp: eenvoudige mini hartjes
Gister bij de xenos twee hele kleine, hartvormige bakblikjes gekocht (10 bij 10 bij 4,5) natuurlijk direkt uit proberen, had ook een mooi excuus:
Onze buurvrouw haalt altijd Hessel van school als ik de oudste haal (is naar speciaal onderwijs) doet dit elke dinsdag. Hessel geniet hier echt van en (gelukkig) Irma, de buurvrouw ook, maar toch als extra dank, twee hartjes. Ze zijn met zijn tweetjes dus hebben ze ruim genoeg!
Heb het wel eenvoudig gehouden hoor, heb een poging gewaagd (met dank aan teiget voor de uitleg!) een swirl te maken, het is nog wel wat breed, maar ga t vaker doen dus wordt vast steeds beter. Daar de hartjes mee bekleed. Maar dát valt nog niet mee! Hoe doen jullie dat?? Ik hield erg veel vouwen, heb aardig wat weg kunnen krijgen, maar is er een plek waar je het beste naar toe kan strijken? op de punt kon ik goed wegsnijden. Nou ja, kijk maar, heb een foto ervan, ben zelf alleemn niet helemaal tevreden. (ook nog maar een groentje.....is mijn 6e )
oh foto's maken op een spiegel achtergrond is ook niet handig , tenzij je wilt dat een taart hoger oogt, taartjes waren wel mooi hoog geworden denk ong 8 cm, maar niet zo hoog als nu lijkt 
Vulling: mascarpone met caramel (eigen recept echt heeeeeerlijk) afgesmeerd met chocobotercreme!
Buuf heeft ze al ontvangen, heeft direkt een taartje versneden en uitgedeeld, was heerlijk al zeg ik het zelf, dus de smaak was iig goed!