1

Onderwerp: even voorstellen

hallo allemaal,

nog een nieuwe.... Mijn naam is Gisella, trotse moeder en verder hardwerkend, en ik ben ook een beginneling in het taartenbakken, zeker vergeleken met die prachtige creaties die hier worden geshowd. Helemaal nieuw met taarten bakken ben ik niet, ik bestel al jaren bij de webshop, maar meer dan 3-4 taarten per jaar krijg ik toch echt niet voor elkaar :) en zo blijf ik een redelijke beginneling.

Ook kom ik al jaren af en toe lezen en taarten bewonderen op het forum, vandaar dat ik het tijd vond om me maar eens voor te stellen. Ik vind de meeste creaties hier erg indrukwekkend, maar ook zeker erg inspirerend, krijg er vaak zin van weer te gaan bakken.

Dit weekend ben ik druk bezig met een taart, ik hoop dat ik er een foto van kan posten ergens volgende week....

groetjes, Gisella

2

Re: even voorstellen

Hallo Gisella...welkom op dit gezellige en leerzame forum...fijn dat je nu eindelijk jezelf hebt aangemeld...kijk er naar uit om je creaties te zien...dus kom met die foto's ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

welkom op dit verslavende forum en ben heel benieuwd naar je creaties.....

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

4

Welkom Gisella,
Veel plezier met bakken .
groetjes Tineke

groetjes Tineke.

5

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image931.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.