1 Laatst bewerkt door chanttie57 (09-09-2008 22:10)

Onderwerp: baby taart is klaar!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ODL7RGOK.jpg

Bij deze de foto van mijn allereerste babytaart met baby geboetseerd. Ben er zowat de hele dag mee bezig geweest, moest elke keer eraf, kids van en naar school, zwemles, nou jullie kennen het vast wel. Morgen hebben we reuni, ben benieuwd wat ze ervan vinden!! Maar jullie hebben als allereerste de eer!!

Bedankt voor het kijken.

http://taartenomopteeten.mijnalbums.nl

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: baby taart is klaar!!

Bedankt dat wij hem als eerste mogen zien!!! :D

En ik kan je zeggen...het is een eer om zo'n leuke taart te mogen aanschouwen!! ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

Wat een leuke taart!Je baby is erg goed gelukt!Schattig en de giraf is ook erg leuk!

4

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, ik laat uiteraard even weten hoe ze het vonden, ben best een beetje zenuwachtig ervoor. Vind het erg spannend, hadden/hebben jullie dat ook altijd??

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

5

oo heel leuk en apart ipv blauw of roze gekozen voor oranje

6

Een hele leuke taart, oranje staat mooi, lieve giraffe  ook :Y

7

rietdhg schreef:

oo heel leuk en apart ipv blauw of roze gekozen voor oranje

Het geboortekaartje was ook oranje, dus vandaag gekozen voor een oranje babytaart.

8

oranje is LEUK voor een babytaart!
hartstikke mooi geboetseerd idd.

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

9

Leuk gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Mooie taart en weer eens een andere kleur is ook leuk om eens voorbij te zien komen.

En een super leuke, mooie, fantastische naam... Zo heet mijn dochtertje ook.

11

Wat schattig. Leuk met die giraf!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

12

Wat een lieve baby! Leuk ook met de giraffe erbij!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

Wat schattig met die giraffe zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

14

Wat een schatje! Heel erg leuk geworden en toch ook weer heel anders

15

Gisteren de taart weggebracht en een groot succes!! En heel erg lekker, we moesten natuurlijk wel gelijk allemaal proeven en werd goedgekeurd!! Dat vind ik toch altij wel weer heel erg spannend, maar het was super!! De eerste opdracht voor een babytaart is binnen, de vriendin van mijn buuf, haar dochter moet binnenkort bevallen, en of ik dan voor een taart wilde zorgen, wel met zo'n babytje erbij!!

Gaaf!!!

16

Leuke taart en natuurlijk vonden ze hem geweldig!!!
En gefeliciteerd met je eerste opdracht!!!
Een tip begin optijd dan heb je ook geen stres!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

17

Charissa23 schreef:

Leuke taart en natuurlijk vonden ze hem geweldig!!!
En gefeliciteerd met je eerste opdracht!!!
Een tip begin optijd dan heb je ook geen stres!

Hio Charissa,

Bedankt voor je tip!!! .