Onderwerp: Knuffel Duck,papegaai en knuffeldoek en ook iets met een orgel..
dat was de wens van de noam's moeder.Kleuren van de papegaai zijn zoals hun eigen papegaai.oh ja en een kaarsje erop.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Knuffel Duck,papegaai en knuffeldoek en ook iets met een orgel..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dat was de wens van de noam's moeder.Kleuren van de papegaai zijn zoals hun eigen papegaai.oh ja en een kaarsje erop.

wat een leuke taart is een keer wat anders
Erg leuk, joh!
Je hebt de wensen volgens mij hartstikke goed verwerkt in de taart!
Pfff, wat een wensen, maar wat een schitterend reultaat! Je hebt alles er leuk in weten te verwerken!
Groetjes, Jos
Zo!!! Die is gaaf! Dat is eens totaal anders, net een speelgoedje ! Mooi!
Wauw, wat een knal kleuren!
Prachtig!
wat een gave taart
Wauw een hele leuke taart 
wat een grappige taartje
de besteller zal wel tevreden zijn geweest 
Wauw wat origineel zeg. Erg leuk gedaan.
Pfff, wat een wensen, maar wat een schitterend reultaat! Je hebt alles er leuk in weten te verwerken!
Dat dacht ik ook!
Wat een vrolijke taart is dat geworden!!!
Erg veel en rare wensen zeg! Knap hoor dat je dat in een taart allemaal kan verwerken, ik zou me er geen raad mee weten.
Tja zijn knuffel en papegaai met als thema met muziek...is wel leuk ipv dora,mm etc.
Super gedaan!!
Wat een leuke taart! Helemaal iets anders!
Bedankt voor de reacties,was wel benieuwd hoe het uit zou pakken als ik hem geel zou maken,omdat rood groen en blauw al in de beestjes zat leek me dat het mooist.
Pakte gelukkig leuk uit!
wat een leuke grappige taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Knuffel Duck,papegaai en knuffeldoek en ook iets met een orgel..