1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (11-09-2008 12:16)

Onderwerp: tjonge jonge, nu weet ik .....

waarom Bart de Graaf het de t*ringtubbies noemde...
ben er bijna de hele dag mee bezig geweest. kreeg vanmorgen een berichtje of ik nog een spoedtaartje kon maken van 25 bij 25 en een meptaartje..... eh. teletubbie zei je??? tuurlijk.... ik denk wel dat ik dat kan...., en net nog een smsje of er voor moeder ook nog een taart bij kon (hoefde niet perse als ik dat niet zou halen)
welja.... doen we ook nog. ...
nou ja hier dus mijn eerste tubbies
ik mocht van Nicole haar taart als voorbeeld gebruiken. maar toen wist ik nog niet dat de naam best wel lang zou zijn. dus een beetje improviseren dan maar...
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20320799/333965398.jpg

edit

zojuist ff de 2 andere taarten erbij gemaakt
http://94.100.113.17/352800001-352850000/352833301-352833400/352833329_5_pg4y.jpeg
http://94.100.113.39/352800001-352850000/352831901-352832000/352831906_5__RkR.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: tjonge jonge, nu weet ik .....

Ik vind het een onwijs prachtige tubbietaart! Netjes strak en helemaal ag.

3

hij is mooi geworden

4

Jij zegt  t*ringtubbies, ik zeg geweldig gedaan! Wij zien natuurlijk alle bloed, zweet, tranen niet en horen je niet vloeken bij het werk eraan, maar hij is onwijs leuk!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Een hele leuke teletubbietaart! Knap hoor zo'n spoedje :)

6

Als het er zo uit ziet als het spoed is, wat moet ik me dan voorstellen als het g

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

7

heel leuk geworden kwebbel :)

8

Wauw, joh! Hartstikke goed! En dat voor een spoedje. Ik had het in die korte tijd niet voor elkaar gekregen, hoor!

9

Ik vind het ook een super taart. Mooi gedaan hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Jij wordt duidelijk niet knetterbek van die sploedjes, want hij ziet er top uit!
Groetjes Colinda

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

11

Leuk, leuk, leuk en goed gedaan. Meer kan ik er niet van zeggen.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

Ja, dat zijn ze zeker, maar meid het is je toch goed af gegaan!!! Leuk hoor!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

13

Hahaha wat een prachtige tubbies zeg......ik vind het knap gemaakt en leuk gehel zo !!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

14

Voor een snelle taart toch knap gemaakt hoor!
Ik weet uit ervaring dat ze niet makkelijk zijn!

15

Wow en dat voor een spoedje ! T*ringtubbies of niet, ik vind hem echt super!

16

Zo, echt leuk hoor! zullen ze zeker blij mee zijn.

17

Ik heb ook al een paar keer een teletubbie taart gemaakt en ik maak ze nooit meer, dat zegt genoeg h

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

je taart is mooi zo als altijd maar wil ook even zeggen dat je nieuwe fotootje ook erg leuk is haha. Heb je nieuwe coupe???  groetjes

19

hahahaha, er is nog niemand geweest die zonder er iets over te zeggen een teletubbies taart heeft gemaakt. Al die topics had ik al gelezen en dan had ik zoiets van, hoe moeilijk kan dat zijn? Nou ik heb het inmiddels ook ervaren, wat een drama dingen, ik heb mijn taart dan ook nooit gepost en ik kan je vertellen dat ik er ook NOOIT meer 1 zal maken.

Krijg ik een opdracht, dan kan ik hem met een gerust hart naar jou toe sturen, goed gedaan meid, heel mooi!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

20

Nou ik vind het een super tubbie taart geworden!Petje af hoor,
volgens mij zijn die dingen bijna onmogelijk te maken!Super gedaan!

groetjes mariska

21

patriciakleij schreef:

je taart is mooi zo als altijd maar wil ook even zeggen dat je nieuwe fotootje ook erg leuk is haha. Heb je nieuwe coupe???  groetjes

eh, nee hoor, ik ben kappertje van beroep en ik sta zo af en toe eens voor de verfkast en denk: die tube.... en die tube.....en laten we die ook maar eens doen. dat gooi ik dan bij elkaar en laat ik in mijn haar doen ;) zo is het elke keer weer een verrassing wat het wordt whahahha. hij was in het begin heel donkerbruin (bijna zwart) van kleur, nu is hij al weer iets lichter. en mijn haar knip ik bijna altijd zelf omdat niemand dat beter kan dan ik woehahaha (dat denken alle kappers natuurlijk)
ik heb hele sterke kroeskrul van mijzelf, dat fohn ik altijd stijl en als ik dan op de fiets geweest ben, dan is het resultaat alsop de foto hier. :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

Erg leuk hoor!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

23

Leuke taart!!!! Goed gedaan hoor, ondanks dat het een spoedje was en niet lekker ging ziet hij er super uit! :thumb:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

24

Een mooie tubbietaart!! Ik denk dat ik er maar niet eens aan begin na alle verhalen hier.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

25

Erg mooi zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.