Onderwerp: Ladiesnight, zwanger, ajax en strawberry

Twee weken voor ons vertrek naar Suriname had ik samen met mijn vrendinnen een Ladies night. Dit was weer zo'n kokos pinacolade taart. Blijft lekker:)

Deze had ik gemaakt voor de crecheleidster van mijn oudste dochter. Tijdens onze vakantie is ze met zwangerschapsverlof gegaan en tegen de tijd dat ze terug is, zit mijn kleine meissie al op school. Ze hebben elkaar dus voor de vakantie voor het laatst gezien. Ze was erg ontroerd.

Deze was voor een collega van mijn man. Die had een andere baan en zou halverwege onze vakantie het bedrijf gaan verlaten. Mijn man vond het leuk om hem te verassen met een Ajax taart. Zijn grote club. Hij dacht dat die taart bij een bakker vandaan kwam 

Deze was voor de dochter van een vriendin die 4 jaar was geworden. Ze was jarig op de dag van ons vertrek. Ik had hem veel leuker en fleuriger willen maken, maar ik had tijdgebrek. Ze was er wel blij mee.
Zo dat waren mijn taarten van voor de vakantie. Er is er nog een, maar die foto moet ik nog doorgemaild krijgen. Ik ga maar effe informeren waar die blijft.
Groetjes,
Patty
http://patty77.mijnalbums.nl/