1

Onderwerp: vraagje cupcakeboeket

Hallo ben hier pas nieuw en ben hier al met een vraagje!
Ik zou heel graag eens proberen zo een cupcakeboeket maken , dat bakken zal zeker te doen zijn , dat in elkaar prutsen zal ook wel lukken alleen hoe maak ik die botercreme????
Mijn kids zijn gek op petit-beurretaart en dan maak ik mijn botercreme altijd met planta en bloemsuiker die ik heel luchtig klop met de kneedhaken van de mixer maar ik denk niet dat die botercreme stevig genoeg zal zijn.

Kan iemand mij helpen aub?
dank je wel

groetjes yenka

2

Re: vraagje cupcakeboeket

Ik maak deze altijd van roomboter en poedersuiker 1:1 ...dus bijvoorbeeld 250 roomboter op 250 gram poedersuiker...10 minuten kloppen op de hoogste stand van de mixer en je hebt een heerlijke luchtige botercr

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Ik doe dat (om te spuiten) precies hetzelfde als Do :Y
Om te vullen en af te smeren gebruik ik creme van de mix want die vind ik 100 keer lekkerder :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

dus eigenlijk toch zoals ik het doe maar met roomboter, dank je wel
denk dat ik dit eens ga proberen binnenkort, hopelijk vallen die cakes mee om te bakken zonder punten op , meestal bak ik taarten ( de simpele versie want als ik die van jullie bekijk , amai echt jullie maken allemaal zo prachtige taarten)

spijtig dat er hier in belgie niet zoveel winkels zijn waar je spullen kunt kopen om dit mooi's allemaak te proberen .

dank je wel

groetjes yenka

5

yenka schreef:

hopelijk vallen die cakes mee om te bakken zonder punten op , meestal bak ik taarten ( de simpele versie want als ik die van jullie bekijk , amai echt jullie maken allemaal zo prachtige taarten)
dank je wel

Als je de cupcakes uit de oven haalt even een ovenschaal of iets anders zwaars erop leggen. Dan komen er geen punten op en zijn ze mooi plat. Makkelijk te versieren dus...

6

dank je wel, zal het binnenkort eens proberen
eerst nog om een spuitzak enzo en tijd vinden hihi

groetjes yenka

7

yenka schreef:

dus eigenlijk toch zoals ik het doe maar met roomboter, dank je wel
denk dat ik dit eens ga proberen binnenkort, hopelijk vallen die cakes mee om te bakken zonder punten op , meestal bak ik taarten ( de simpele versie want als ik die van jullie bekijk , amai echt jullie maken allemaal zo prachtige taarten)

spijtig dat er hier in belgie niet zoveel winkels zijn waar je spullen kunt kopen om dit mooi's allemaak te proberen .

dank je wel

Volgens mij stuurt de webshop (zie link links) ook tegen een goed tarief naar Belgie.
De botercreme mix van de webshop is wel erg lekker hoor!